Hadde de samme preferansene som deg, og har vært ute og kikket litt på alternativene..................................................................................................... Vi kom fram til at vi ønsker gode lufthjul, som gjør den enklere å trille, og gjør at den blir en "traktor" som man kan bruke på trilleturer også i slaps og snø. Vi vurderte også en dansk vogn, men vurderte det dithen, at barn kan bli redde av for god plass rundt seg i starten, og prøver oss på en duovogn ( med noe større bag enn kombi.) norsk størrelse. 95 cm lang i danmark, 77 cm i norge................................................................................................................." alle vennene mine " har Emmaljunga... Jeg syns den er litt for "populær" for meg. Jeg liker å holde meg litt utenfor trender. Jeg vet også at flere av vennene mine har hatt problemer med skader på understellet på denne. .................................etter å ha sett litt, har jeg landa på Simo. Jeg liker designet, fargene, og muligheten til å friske den opp med egne farger og trekk på innsiden. Jeg har også gjort meg kjent med mekanismene på vogna, og syns det virker veldig stødig, solid og bra. Vi har også forsøkt vogna i bilen, der er det akkurat plass! Så nå ser vi bare etter noen gode tilbud, så kjøper vi oss vogn.