Barnevogna mi

Strimmelpinne

Glad i forumet
Henta barnevogna i dag og her er vidunderet. Den står midt i leiligheten slik at jeg kan se på den hele tida. [8D] Nesten sånn at jeg angrer på at jeg henta den så tidlig, for nå blir jo ventetida ekstra lang.

Pus syns det var litt stas og. Gikk med en gang å la seg i hylla under vogna. [:)]

kjempe fin!!
HVilke farge er det??

Kjempe fin vogn.

ORIGINAL: 1100

kjempe fin!!
HVilke farge er det??

Silver check er det. Var litt skeptisk siden jeg ikke hadde sett den før, men den var veldig fin. Og mannen er kjempe stolt for han fikk velge fargen. [:D]

stilig.. Ja så ut som det var den fargen.
Selv har jeg pink check!

ORIGINAL: 1100

stilig.. Ja så ut som det var den fargen.
Selv har jeg pink check!

Den er super søt. Ville nok hatt den visst jeg skulle hatt jente. Men spørs om jeg hadde fått lov da.

hehe.. mannen min syntes den er veldig fin, men så driter han i sånt og da hehe..

Ååå stilig[:D] Ser at katta er med, du får øve deg med henne, kjøre henne rundt omkring[8D]
Hadde akkurat samme problemet sist gang. Vogna sto midt i stua, å jeg var ofte å sjekka den ut[:D][:D][:D]

Kjempe fin vogn:D Har city cross vi også:)

Må fortelle om den ene katten vår. Den elsker å sitte i kurven på understellet og bli kjørt rundt (når bagen ikke er på). Makan til lat katt. Haha. Bagen viser hun ingen interesse for heldigvis. Er i kurven under hun skal ligge. Den andre katten vår er livredd vogna og går lange omveier rundt den. Haha.

Kjempe fin vogn.[:D][:D]

den var kjempe fin [:D][:D]

Kjempefin vogn[:D]

Back
Topp