Barnevogn

Frk. StrikkePinne

Gift med forumet
http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=16661458 <--- jeg fant denne på finn.no.. Forelsket meg litt i vognen da det er mange forskjellige mønster å velge i (vil ikke ha en "kjedelig" vogn)..:p MEN, hjulene foran er ganske små? eller? Pluss at de er svingbare, nå har bare jeg sittet her å hørt på min søster som ABOSLUTT ikke ville hatt en slik vogn, hvertfall ikke med tre hjul pga. at de er vanskelig å håndtere på vinteren..

Er det noen som vet noe om denne vognen? Hva tror dere? Det er jo mange som skryter av slike hjul, men i og med at det er mye sørpe og snø her oppe i Hammerfest så er jeg litt skeptisk.. Anyone?

Jeg mener søstera de er inne på noe med bevegelige hjul foran, men etter min mening er det de som har 4 hjul foran---altså to og to hjul, som er de vognene som ikke er så bra å trille--ihvertall ikke på annet enn asfalt!!!

Jeg synes vogna så fin ut jeg- hjulet foran så ikke SÅ lite ut...?? Vet du hva diameteren er??

Greit å ha en vogn som kan brukes i alt slags vær. Du kan jo google og se om du finner mer info om den. Jeg synes det er et pluss at det er flere design.

Noe annet som ikke har noe med saken å gjøre, jeg så først nå at du er fra Hammerfest. Jeg har halve slekten min der. [:)]

Henger meg på den om svingete hjul, det er greit når det er sommer og sol, men når det kommer litt slaps er det tungt å kjøre.. :)

jeg ville hatt vogn med fire hjul.
ho jeg trilla tur med kunne ikke ut på tur når det var snø fordi hun hadde ett hjul foran.
jeg har emmaljunga og kunne ut på tur uansett vær

Mange vogner med svingbare hjul foran kan jo "låses". Da er det ikke noe problem[;)]

Jeg har vært nede på babyshop og prøvekjørt vogner... Noen av vognene med 3 hjul var lite stødige, og jeg vil tro at de tipper ganske fort om man skulle være uheldig. Jeg har ei jente på 12 som jeg vet vil trille vogna mye, pluss en hund, og da er det fort gjort at ting går litt over styr med bånd og alt sånn, derfor vil jeg ha en stødig vogn med fire hjul

Back
Topp