Barnevogn

vålerenga12

Andre møte med forumet
Hva mener dere er best? Duo eller kombi?

Jeg har duo, er veldig fornøyd med den! [:D]

Men hva gjør dere med Duo vogn når ungen ligger å sover i vogna og dere skal inn et sted?
Det går vel ikke ann å ta ut bagen på en duo vogn?

Jeg har faktrisk sett en del på barnevogner den siste uken og jeg finner så mange fine duo vogner jeg kunne tenkt meg, men har alltid hørt at det er Kombivognene som skal være de beste. Så jeg er veldig usikker på hva jeg skal velge!

jeg er fornøyd med kombi..syntes den var grei å ha med å gjøre..tanken på bag og slikt..hadde det til min første og skal ha det til denne oxo...
men som sagt jeg har aldri prøvd duo...
lykke til med valget[:)]
klem

På min duo vogn er det også lett å ta av bagen. Du løsner bare noen greier under, og så er bagen løs. Da er bare understellet igjen.. Kjekt på vinteren da, for da slipper du å dekke til sportsdelen om du skal inn et sted og det snør.. [:)]

Hva skal være de beste merkene når det gjelder vogner?

Vi skal nemlig kjøpe mye brukt og barne utstyr. Men jeg skal unne meg selv en NY OG FIN VOGN. Men som jeg har sett på mange nettsider så kommer vogner nesten ikke i farger? Bare blå,sort eller rød?

Husker rosa og turkise vogner fra 80-90-tallet da [8D]

Håper du finner noe du liker[:D]

Hadde vært moro med en rosa vogn. Jeg vet at min mamma kjøpe rød skinn vogn til meg som jeg lå i, hehehe. Tidene forandrer seg.

Jeg lå i en blå vogn med "skotsk-rutet" mønster på sia jeg.. Synes den var kjempesøt og kjørte søstra mi rundt i den da jeg var 13 og hun var ganske nyfødt.. Håper den vogna "lever" ennå, isåfall vil jeg ha den til vinteren!

artig å ha noe som 1 har brukt selv som baby[:)]

Back
Topp