Barnevogn

Killingene

Glad i forumet
heisann!
Noen som har begynt å se på barnevogner enda.
Selv ser vi på SIMO da, ekspeditøren anbefalte oss dette også, siden bagdelen i disse vognene er ganske store, å det passer fint i norge (som er en forholdsvis kaldt land) og da skal vi med februarbabyer ofte kle dem litt ekstra [;)]
Hva ser dere på, jeg er litt nysgjerrige på deres formeninger her jenter (og gutter)!

Jo, vi var på pre-shopping i går og fikk så mye info om vogner, så nå er det helt fullt i topplokket [;)]

Vi ender nok opp med en Simo kombi, muligens en Brio. Ihvertfall en type hvor du kan vende håndtaket enkelt. Vi tok opp det med at flere har nevnt at kombivogner har små bag'er til vinteren, men hun sa at de som får vinterbaby trenger ikke så stor bag. Det er jo de som får sommerbaby som må bruke bagen når babyen er stor, og det er jo sant. Vi vil ha kombi da vi bor i blokk uten heis, og jeg kan ikke bære opp hele vogna hver gang vi har vært ute. Dessuten er Simo/Brio stødig og solid.

Vi fant også bilsete som vi vil ha, Recaro (da ble mannen fornøyd også gitt [;)]). Det finnes også en trille man kan feste bilsetet til, så slipper man å ta med den store vogna hver gang man skal handle eller andre småærend. Smart [:)]

Vi har ikke vært "hele runden" ennå, men vi prøver å resonnere oss fram til hva vi trenger, og det er ikke enkelt. Har vært og prøvetrillet litt på en Quinny, og de er jo latterlig enkle å ha med å gjøre, men samtidig har jeg veldig sans for Simo-vognene. Da vet man jo at man får en vogn for norske forhold... Har lyst til å kikke litt på Emmaljunga også, men det har vi ikke fått gjort ennå...

ORIGINAL: Vanilje

heisann!
Noen som har begynt å se på barnevogner enda.
Selv ser vi på SIMO da, ekspeditøren anbefalte oss dette også, siden bagdelen i disse vognene er ganske store, å det passer fint i norge (som er en forholdsvis kaldt land) og da skal vi med februarbabyer ofte kle dem litt ekstra [;)]
Hva ser dere på, jeg er litt nysgjerrige på deres formeninger her jenter (og gutter)!

Jeg er helt enig med deg Vanilje-mor [:)] Det er veldig lurt å kjøpe en vogn som det er god plass i bagdelen, spesielt siden det er så kaldt i Norge og vi trenger å pakke babyene inn masse gereier og fordi det er veldig deilig for babyene å ha god plass, for da kan de bruke vogna i lenger periode.

hehe, bra du er enig [;)] 
jeg digger jo brioen din også, men elsker kalesjestrammerene til simo.,
har hengt meg opp i dem [;)] også MÅ jeg ha rosa om det blir jente.. 
har falt for simo å nå er det tilbud på deres utgående modelller

Jeg ville også kjøpt hvis dere ser at det er jente på UL, og hvis det da skulle komme en liten gutt så kan dere prøve å selge den... Men jeg satser på at dere får en jente jeg da!

mistenker at det er en liten gutt, men daddy insisterer på at det er jente, så håper vi ser noe på ultralyden!
å kommer det ut en gutt selv om de har sagt jente så tror jeg ikke at det er en veldig vanskelig vogn å selge igjen[;)]

Vi har kjøpt en simo kombi extra vogn til nurket vårt vi. Og det stemmer helt at vi som får vinterbarn, ikke får plass problemer med kombivogn.. Førstemann ble født i mars, og da var det plass nok til voksipose og lammeskinn. Når det var tid for voksipose igjen i november brukte vi bagforlengeren, og det fungerte kjempefint!! [:)]

Back
Topp