Barnevogn

Og ellers har vi tenkt å kjøpe mutzy vogn! de er så tøffe! :)
ORIGINAL: Wibe^

Jeg har også vurdert å kjøpe mutsy - de er sinnsykt tøffe [:)]
men er det noen som vet om man kan sette opp ryggen på bagdelen? Det glemte jeg å spørre om sist jeg var innom babybutikken... Og så er jeg blitt bittelitt usikker på om jeg synes bag'en er litt liten... har to sommerbarn fra før, så nå må jeg tenke litt annerledes.. føler meg helt nybegynner i forhold til utstyr ja!

ORIGINAL: Calevi

Og ellers har vi tenkt å kjøpe mutzy vogn! de er så tøffe! :)
ORIGINAL: Wibe^

Jeg har også vurdert å kjøpe mutsy - de er sinnsykt tøffe [:)]
men er det noen som vet om man kan sette opp ryggen på bagdelen? Det glemte jeg å spørre om sist jeg var innom babybutikken... Og så er jeg blitt bittelitt usikker på om jeg synes bag'en er litt liten... har to sommerbarn fra før, så nå må jeg tenke litt annerledes.. føler meg helt nybegynner i forhold til utstyr ja!

Hmm, det vet jeg ikke! kanskje det står noe om det på www.mutzy.com ??

Den ene bagen er ganske mye større en den i plastikk! så jeg tror den er stor nok! :)

Hvor mye er det egentlig vanlig å betale for en brukbar vogn? Føler meg helt lost i vognverden..føler at alle kan merker,modeller og priser inn og ut..jeg har ikke peiling jeg!

kanskje 5-6000 kr... jeg vet ikke selv...sist fikk vi arve vogner, så vi har ikke så mye peil vi heller! Mutzy er ganske dyr, 7-8000kr komplett!

ORIGINAL: bondekone

ORIGINAL: JanuarBaby:)

Hvor mye er det egentlig vanlig å betale for en brukbar vogn? Føler meg helt lost i vognverden..føler at alle kan merker,modeller og priser inn og ut..jeg har ikke peiling jeg!
Siden du bor i Oslo vil jeg nok anbefale deg å dra til Sverige. Alt som vi arvet fra svigrinna mi kostet 7000 i Sverige i norge måtte ho gitt rundt 12000. Da var det Brio kombivogn med lufthjul,vognpose,stellebag,barneseng, stellekomode i tre, vipestol, stol til å ha ved middagsborde og madrass til senga

men siden vi får januarbarn blir det billigere å kjøpe "fjorårets" modell når det blir modellbytte. Er noen jeg vet om som har betalt mer for vogn i sverige enn i norge! :) 

Back
Topp