Barnevogn

JanneJenta78

Forumet er livet
Heisann..vet at dette er i tidligste laget, men har noen av dere begynt å tenke på barnevogn?

Er så fryktelig usikker jeg..på hvor mye vognen vil bli brukt den første tiden..i og med at vi har termin i januar, og Norge ikke akkurat er et tropisk land. Noen som skal vente med å kjøpe vogn til babyen er litt større??

Noen som har tanker/tips? [:)] 

Takk!  

Noen tanker ja... Vil nok anbefale å ha vogn fra starten av..  I januar kan det være både pluss og minusgrader. Vogn bør man ha om man ønsker å være litt mobil. Selv er jeg en rastløs sjel og vet at det kan bli godt å komme ut å gå allerede etter et par uker, Men babyen trenger ikke være med ut i 20minus. Om man kjøper en "voksipose" eller en annen sovpose holde hun/han varmen. Selv kjøpte jeg brukt vogn til førstemann og den holder nok til denne også.

kommer til å ha vognen i hus før bebisen kommer ja! Er jo sikkert koselig å gå ut å trille selv om det er kaldt.... går jo an å pakke barnet inn

Takk for svar..da er det vel i grunn bare å bestemme seg for type vogn [;)]

Fikk ett knall tilbud på vogn jeg,
så har kjøpt alt.
Her er vi tidlig ute. Hi Hi
Satt den opp på loftet da

Vi har hatt samme vogn til alle tre og kommer til å bruke den nå også. Har forelsket meg i vognen hi hi hi. Det er en simo classic, mørk grønn. Stor deilig bag slik at det er god plass til voksiposen (som jeg ikke kan få rost nok, bare helt genial pose. Har masser av ganger sett misunnelig på nurket som sover i posen og skulle nesten ha ønskt at det var jeg som låg der, ser bare superdeilig ut ha ha ha) Så har den STORE hjul som er et must om vinteren.

Tips til alle vintermammaer ved kjøp av vogn: Pass på at bagen er stor nok til en skikkelig pose og at hjulene er store slik at du lett entrer brøytekanter og slapseføre

bondekone: såg du vurdere tvilling/søsken vogn..det gjer eg og,men eg veit ikkje kva som er mest praktisk..blir jo eit stort dråg å dra på da?..korleis er det med plass i ei stasjonsvogn med tvillingvogn??

nye vogn må vi ha uansett-den vi hadde gikk til pises og skal vi ha søskensete på den tar eg ikkje sjanse på denne gamle her!!

men har dere slik sete som dere kan legge bak i kvile stilling da??
det fins har eg hørt..
ja eg har sett på ei basson vogn eg og,men to sete i slik at ein kan sitte  mens ein har bag på den andre!!

ORIGINAL: teba

bondekone: såg du vurdere tvilling/søsken vogn..det gjer eg og,men eg veit ikkje kva som er mest praktisk..blir jo eit stort dråg å dra på da?..korleis er det med plass i ei stasjonsvogn med tvillingvogn??

nye vogn må vi ha uansett-den vi hadde gikk til pises og skal vi ha søskensete på den tar eg ikkje sjanse på denne gamle her!!

jeg har kjøpt en tvillingvogn nå nettopp. den ble kjempeliten når jeg la den sammen! det var tilbud, så jeg klarte ikke å dy meg! sønnen min er ganske stor da, snart 2 år, men er kjekt med vogn med plass til begge når vi skal på butikker og sånn, for da er sønnen min helt vill! hehe...

Vi har ikke stasjonsvogn, men har god plass til den i bagasjen. Kjøpte 3 hjuling vi da!

Og ellers har vi tenkt å kjøpe mutzy vogn! de er så tøffe! :)

Men vi venter med vogn til vi vet om det er en eller to i magen! hadde vært kjip å kjøpt, også får man ikke brukt den!

Vil samtidig tipse om at det er modellskifte på barnevogner om høsten/vinteren, før jul, så vi kommer til å kjøpe da! :)

ok..nei eg fant ut at stå-brett vert for dårelg da kan eg ikkje gå lange turer..
wibe: takk for det! skal jammen følge med.. veit ikkje om vi skla kjøpe brukt eller flunka nye!!

SYNS at brukte vogner genrelt virker dyre eg da..men det er kanskje berre meg?

vi gav 1000kr for en ny en! Og den kan ryggen legges helt ned, det er 5 punkts sele i den også! man kan legge softbag oppi, så passer den til nyfødt!softbag kan kjøpes for ca 500kr! :)

ka slags vogn var det??
ORIGINAL: Wibe^

vi gav 1000kr for en ny en! Og den kan ryggen legges helt ned, det er 5 punkts sele i den også! man kan legge softbag oppi, så passer den til nyfødt!softbag kan kjøpes for ca 500kr! :)

hmm, den heter ABC design- 3w twin air! :)

bilde
?

tuse takk...hadde da egentlig ikkje tenkt å ha trehjuler...[8|]..går denne ann å snu styret på ?

ORIGINAL: teba

tuse takk...hadde da egentlig ikkje tenkt å ha trehjuler...[8|]..går denne ann å snu styret på ?

nope! men jeg syns den var grei som en fellesvogn! kommer til å kjøpe en ordentlig til minsten! :)

sjekk her: http://www.barneverden.no/

Så går du inn på den vogna. Man kan kjøpe den til 999kr enda! :)

ORIGINAL: bondekone

Vat finn og ikke så ille pris eller vet du om de sender

ja, det sto at det kosta 200kr i frakt! :)

5000kr hørtes veldig dyrt ut! men er det en bra vogn kan det jo være verdt det! :)

Back
Topp