barnevogn!?

tirana

Første møte med forumet
hei folkens:)
eg e på utkikk etter den "perfekte" barnevogn! venter barn i august, så begynner å bli på tide med et kjøp:) har sitt litt på emmaljunga sine edge duo combi vogner, men føler simo sine vogner virker litt mer behagelige.
det viktigste er vel at den er enkel å ta inn og ut av bilen, kanskje med plass til bilsete på vognen..? åsså at det går ann å snu bægen etter vær og vind. tenkte litt på 3 hjuling og for shoppingsentrene sin del;)
Er første vognen jeg kjøper, og har ingen erfaring fra før.. er veldig nysgjerrig på å høre fra dere og hvilke erfaringer dere har..

Da anbefaler jeg MUTSY[:D]

www.mutsy.com, selges bl.a. på Babyshop.

Har Simovogna og hadde ikke bytta den bort.
Vi stortrives med den til tross for at mange sier den er stor og tung [:)]

oth vonga er fantastisk .. kjempe god å trille, den er lett, 3 hjul,  anbefaler denne på det sterkeste

ORIGINAL: Juliejr

Anbefaler denne jeg også...
Men alt avhenger jo av dine behov..

1. Pris
2. Plass i bil
3. Høst og vinterbarn fordrer større bagdel enn vår/tidlig sommerbarn gjør..
4. Utseende på vogna/antall hjul..

Så kommer det jo an på hvor du bor - om du skal masse turer i skog og mark, eller om du er asfalttrasker.. [:)]

Jeg fikk barn i august, og hadde god nytte av simo kombi, da bagen er stor og romslig med plass til pose.. Denne vinteren har det vært gooood plass i sportsdelen til pose, og simoen ruller og går fremdeles, nå akkompagnert av en teutonia s4, og en carena lieback (paraplytrille)
Simoen beats it all.. [:)]

Ikke for det.. jeg kunne godt tenke meg en oth nå, som sportsvogn.. men jeg har iallefall ikke funnet noen annen vogn enn simoen som jeg vil ha som dypvogn.

Sjekk ut bugaboo cameleon. www.bugaboo.com

Vi er enormt, enormt fornøyd med vår [:D][:D][:D]

Hadde teutonia Mistral som dypvogn, og har OTH nå som sportsvogn og er veldig fornøyd med begge[:)]

Hei[:)]

Jeg så at det var noen som hadde anbefalt mutsy vogn. Det er den største dritt vogna jeg har vært borti!!! Ei kjempe god by vogn, men det finnes ingen form for vindbeskyttelse og bagen er liten å når jeg gikk på grus følte jeg at den skulle ramle av. Vi brukte vognen i en mnd så solgte vi den og byttet til basson vogn.
Den er vi super fornøyde med. Gullet vårt sover bare i vognen på dagtid så vognen er mye brukt. Det er ingen slitasje og vognen er god som ny!!! Leah er nå 10 mnd og hun bruker enda bagen når hun skal sove. Jeg ville hvertfall anbefalt deg en vogn hvor bagen er romslig. Hvertfall dersom du har termin slim at du får en vinterbaby. Ikke kjekt å bytte til sportsdel når de små er 5 - 6 mnd på vinteren (de er ikke så godt isolerte).

Ble lang denne, men lykke til hverfall[:)]

Signerer!

Quinny freestyle[:D] 3 hjul... Bag og sportsdel, kan bruke maxi cosi sete på understellet, og vips! Perfekt shopping vogn[:)]

Jeg har Stokke Xplory, og anbefaler den virkelig!!! Super fornøyd med den.

Har hatt emmaljunga duovogn, og har nå simo kombivogn. Begge er bra, men synes emmaljunga er best, mye bedre å trille, lettere. Og god plass i bagen.

ORIGINAL: BenteogLeah

Jeg så at det var noen som hadde anbefalt mutsy vogn. Det er den største dritt vogna jeg har vært borti!!! Ei kjempe god by vogn, men det finnes ingen form for vindbeskyttelse og bagen er liten å når jeg gikk på grus følte jeg at den skulle ramle av. Vi brukte vognen i en mnd så solgte vi den og byttet til basson vogn.
Den er vi super fornøyde med. Gullet vårt sover bare i vognen på dagtid så vognen er mye brukt. Det er ingen slitasje og vognen er god som ny!!! Leah er nå 10 mnd og hun bruker enda bagen når hun skal sove. Jeg ville hvertfall anbefalt deg en vogn hvor bagen er romslig. Hvertfall dersom du har termin slim at du får en vinterbaby. Ikke kjekt å bytte til sportsdel når de små er 5 - 6 mnd på vinteren (de er ikke så godt isolerte).

jeg har en musty vogn som jeg kjøpte etter fetteren min. 2007 modell. de vognene er herlige.
jeg vil ambefale de[:)][:)]

ORIGINAL: BenteogLeah

hører du kritiserer mutsy. jeg har brukt vognen mye når jeg har vært barnepike å det er en nyyydelig vogn.  jeg gleder meg til å ta i bruk min til snuppa[:D]  jeg har godt mye på grus med vogna å syntes fremdeles den er kjempe herlig[:D]

ORIGINAL: Fleur

Sjekk ut bugaboo cameleon. www.bugaboo.com

Vi er enormt, enormt fornøyd med vår [:D][:D][:D]

Vi hadde den og var kjempe fornøyd med den.

Er oxo veldig fornøyd med bagvogna jeg har. Den tok ikke store plassen i bilen, og var kjempe god på vinterføre. (Den er te salgs)

beste vogna!!!!

Jeg elsker Emmaljunga vogner. Syntes de er veldig godt å trille stor bag og pen. Personlig syntes jeg simo ser ut som en billigkopi av Emma. Men om jeg får en baby til skal jeg helt klart å Bugabooo. Om jeg får en jente til skal den være råååsa haha [:D]. Angrer jeg ikke kjøpte det da tulle 2 ble født. Liten handy og utrooolig stilig [:D]

Back
Topp