Barnevogn

Anlise

Elsker forumet
Septemberlykke 2016
Noen som har erfaring med barnevogn på fly??

Vi skal til Oslo på lørdag å tenkte å ta me barnevogna... Men er redd det skal bli skadet?

Noen som har erfaring??

Så jeg bør ikke ta Emmaljunga min med da allså???

Skal være til mandag.. Så må nesten ha en vogn!!

Har hatt med vogn en gang på fly, da hadde jeg med ei lita reisetrille. Den kom seg helskinnet gjennom flyturen den iallefall[;)]

ORIGINAL: *Emmas mamma*

Har dere en sånn sports trille dere kan ta med? ( sånn fex olebrumtrille på jysk,med kalesje og kurv..)
Den går an å legge ryggen ned,og ikke koster den all verden heller om den nu skulle bli ødelagt.

Ellers så kan du hente en trille her hos meg...du får den!!!!
5 år gammel,og knirker ja..

Rita cecilie var litt uheldig med vogn på fly. Den kom ikke helskinnet hjem igjen.

Dytte....

Har et vogntilbud til emmas mamma....

Norwegian er veldig flinke, men SAS suger noe helt for forferdelig!! De eier ikke hensyn til andre sine ting.. Vogna mi blei iallefall øddelagt det blei også vogna til svigerianna mi.. Men så klart.. Det er jo ikke alle da.

Håper dere koser dere masse i Oslo! *klem*

(som svar på *Emmas mamma*)
Rapport | Innlegg nr.: 7
ORIGINAL: Kråke*T.W

ORIGINAL: *Emmas mamma*

Har dere en sånn sports trille dere kan ta med? ( sånn fex olebrumtrille på jysk,med kalesje og kurv..)
Den går an å legge ryggen ned,og ikke koster den all verden heller om den nu skulle bli ødelagt.

Ellers så kan du hente en trille her hos meg...du får den!!!!
5 år gammel,og knirker ja..

Takk for tilbude Kråke, Du er bare så snill!!!

Men har ole brum trille

Men hadde lyst å ta storvogna me... Men blir nok trilla så skal vi få låne sauskinns posen til Lumina[:)]

ORIGINAL: RitaCecilie

Norwegian er veldig flinke, men SAS suger noe helt for forferdelig!! De eier ikke hensyn til andre sine ting.. Vogna mi blei iallefall øddelagt det blei også vogna til svigerianna mi.. Men så klart.. Det er jo ikke alle da.

Håper dere koser dere masse i Oslo! *klem*

Vi skla reise på norwegian.....

Men tror ikke jeg tar storvogna med.

Det blir knall i Oslo, har ALDRI vært der....

Tusen takk for svar!![:)]

Dytte så kråke får se[;)]

Back
Topp