Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: DAME82
jeg har begynt å se på barnevogn, men er usikker på hva jeg/vi skal kjøpe. har sett litt på emmaljunga duo edge da. Er det noen som har denne typen om den er bra?
[/quo
har kjøpt simoduo jeg veldig romslig bag.Haddde simo til de to første også var veldig fornøyd
ORIGINAL: gira
blir nok en Quinny Freestyle 3xl her i huset også..........bestillt fra tyskland

ORIGINAL: Lisbeth83
blir nok en Quinny Freestyle 3xl her i huset også..........bestillt fra tyskland
billigere da??
billigere da??
JA blir billigere, ihvertfall for meg som bor i en så dum by der de ikke destribuerer denne vogna.
Vet de selger den av og til på kampanjetilbud på div babybutikker i Oslo og Svinesund.....men så langt har ikke jeg tenkt meg med bekkenet mitt.
Har du funnet vogna i Sandnessjøen, evt pris?
billigere da??
JA blir billigere, ihvertfall for meg som bor i en så dum by der de ikke destribuerer denne vogna.
Vet de selger den av og til på kampanjetilbud på div babybutikker i Oslo og Svinesund.....men så langt har ikke jeg tenkt meg med bekkenet mitt.
Har du funnet vogna i Sandnessjøen, evt pris?
ja de har den her...
blir vel ca 6000,-
hva koster den fra tyskland da?