barnevogn

Gravid82

Glad i forumet
Snøfnuggene 2018
jeg har begynt å se på barnevogn, men er usikker på hva jeg/vi skal kjøpe. har sett litt på emmaljunga duo edge da. Er det noen som har denne typen om den er bra?

[:D]blir nok quinny freestyle 3xl...
har bare falt pladask for den vogna[:D]

blir nok en Quinny Freestyle 3xl her i huset også..........bestillt fra tyskland

ORIGINAL: DAME82

jeg har begynt å se på barnevogn, men er usikker på hva jeg/vi skal kjøpe. har sett litt på emmaljunga duo edge da. Er det noen som har denne typen om den er bra?
[/quo                
har kjøpt simoduo jeg veldig romslig bag.Haddde simo til de to første også var veldig fornøyd

ORIGINAL: gira

blir nok en Quinny Freestyle 3xl her i huset også..........bestillt fra tyskland

billigere da??

Har også falt for emmaljunga sin duo edge.
Syntes den var lekker, så det blir nok den hos oss...
Men Kommer nok til å kjøpe an bag som eg kan bruke nedi i begynnelsen...tror jeg...
Syntes ikke prisen var så ille når man tenler på hvor lenge vi kan bruke den

Har ikke sett på vogn enda vi...[8|] 
Må vel ta en runde snart og shoppe inn[:)][:)]

Å du som er så heldig å bo i Bergen ser jeg...
Jeg var nemlig innom på Barnevognspesialisten i C.Sundtsgt i februar, å går kun å drømmer om Stellekommoden, senga, vogna og bilstolen eg såg der....
Bare så synd de ikkje har web sider, eller at sambo var sammen med meg da eg var der....
Tror ikkje eg blir fornøyd før eg ender opp med det[:D]
Ta deg en tur dit[;)]

Jepp skal gjøre det[;)] Takk for tipset!

ORIGINAL: Lisbeth83

billigere da??

JA blir billigere, ihvertfall for meg som bor i en så dum by der de ikke destribuerer denne vogna.
Vet de selger den av og til på kampanjetilbud på div babybutikker i Oslo og Svinesund.....men så langt har ikke jeg tenkt meg med bekkenet mitt.
Har du funnet vogna i Sandnessjøen, evt pris?

billigere da??

JA blir billigere, ihvertfall for meg som bor i en så dum by der de ikke destribuerer denne vogna.
Vet de selger den av og til på kampanjetilbud på div babybutikker i Oslo og Svinesund.....men så langt har ikke jeg tenkt meg med bekkenet mitt.

ja de har den her...
blir vel ca 6000,-
hva koster den fra tyskland da?

hadde også tenkt på Quinny frestyle 3xl helt til jeg så hvor liten bagen er.... den kan jo ikke brukes lengre enn 6mnd og da er det midtvinters og voksiposen er absolutt et must for meg.... Så hvordan skal ungen da ligge ute å sove??
Vi var heldige å får vogn etter brodern, emmaljunga duo edge, så skal svigerfar kjøpe trille til oss senere, og det tror jeg blir en teutonia trehjuling, for den var romsligere med tanke på voksiposen.[;)]

billigere da??

ja de har den her...
blir vel ca 6000,-
hva koster den fra tyskland da?

Blir ca 4000,- med vogn, dreamibag, pose, myggnetting.
Og det er med frakt og andre gebyrer.
Hva heter butikken i sandnessjøen da?

ja det er jo mye billigere...
knøttene heter den...reflex butikk
men vi håper å bli sponset av besteforeldrene[:D][:D]

har dere bestilt over nettet?
adr?

vi har bestilt ei fra nettet. betalte 4500 med regntrekk og myggnetting. sportsvogndel fulgte og med.

Back
Topp