Barnevogn

Ripsbæret

Blir kjent med forumet
Aprilspirene 2025
VELDIG tidlig, men er det noen som har begynt å sikle litt på barnevogner? :angelic: Vi hadde Bugaboo fox til første, men den solgte vi siden vi var usikker på om det ble flere. Angrer litt på det nå, for jeg var veldig fornøyd med vogna!
Umiddelbart står det mellom Bugaboo fox 5 og Cybex priam, men vi (les: jeg) må nok gjøre en del research før vi lander :D
 
Har alltid hatt en forkjærlighet for Emmaljunga. Men det er sikkert utdatert nå. 12 år siden sist jeg kjøpte barnevogn :smiley-ashamed004 så jeg skal følge spent med her på hva som finnes. Jeg kan velge fra øverste hylle. Svigermor har sagt at jeg skal ta akkurat den jeg vil som gave fra dem❤️
 
Hadde veldig lyst på Emmaljunga forrige svangerskap men tvillingvognen var altfor stor til å få inn i bil. Så blir nok å vurdere den igjen om det bare er en baby. Men har ikke satt meg veldig inn i vogner så må nok lese meg endel opp. Vurderer å kjøpe brukt for å spare penger.
 
Har alltid hatt en forkjærlighet for Emmaljunga. Men det er sikkert utdatert nå. 12 år siden sist jeg kjøpte barnevogn :smiley-ashamed004 så jeg skal følge spent med her på hva som finnes. Jeg kan velge fra øverste hylle. Svigermor har sagt at jeg skal ta akkurat den jeg vil som gave fra dem❤️
Herlighet så snilt av de! :love017 Det må være stas å kunne kjøpe ny vogn etter så mange år :Heartred Har forresten sett noen av de nye modellene fra Emmaljunga, synes de så veldig fine ut! :D
 
Hadde veldig lyst på Emmaljunga forrige svangerskap men tvillingvognen var altfor stor til å få inn i bil. Så blir nok å vurdere den igjen om det bare er en baby. Men har ikke satt meg veldig inn i vogner så må nok lese meg endel opp. Vurderer å kjøpe brukt for å spare penger.
Veldig lurt å sjekke brukmarkedet, man kan nok gjøre noen gode kupp der :D
 
Mange år siden jeg såg meg ut Thule urban glide, tror det bare må bli den nyeste fra de :)
 
Herlighet så snilt av de! :love017 Det må være stas å kunne kjøpe ny vogn etter så mange år :Heartred Har forresten sett noen av de nye modellene fra Emmaljunga, synes de så veldig fine ut! :D
Jeg hadde nok kjøpt brukt om ikke. Men er første barnebarn for dem så gleden kommer til å bli stor. De vet ikke at jeg er gravid nå, men de visste om det ene gangen jeg mistet.
Tror jeg må inn å prøvetrille vogner. Har jo testet endel på jobb i barnehage, men ikke sjekket om de har alt jeg liker.
Vil ha stor bag, og en sportsdel som kan være vendt begge veier. Og 4 hjul... og en grei kurv under. Og et justerbart håndtak så den passer høye personer.
 
Svigersøsteren min har den, og den er virkelig en drøm å trille! Du kommer ikke til å angre på den om du liker å gå tur i all slags terreng :D
Ja her er det bygda med stor B! Trenger noe som kan rulles både tørt og vått, flatt og ulendt :D godt å lese!
 
Har en Emmaljunga nxt90 fra første barn, så blir nok gjenbruk av den. Selv om jeg sikler fælt på flere av Cybex sine :angelic:
 
Det blir cybex talos lux s :Heartred Om det mot formodning skal være 2 mageboere må vi finne på noe annet lurt :knegg: Har sittedelen til storebror så må bare kjøpe bag.
Har sett på veldig mange ulike vogner og prøvd litt forskjellig og cybexen er den vi er definitivt mest fornøyd med.
Bedre komfort på grusen enn både emmaljunga nxt 90, britax smile 4 og bugaboo. Enklere å legge sammen enn emmaljunga og den er liten og grei å håndtere :)
 
Vi har Britax smile3 fra forrige ungen, så vi gjenbruker nok den til denne ungen også. Var veldig fornøyd med den.
 
Britax smile er veldig lett og god å trille. Elsket bagdelen. Ikke så fornøyd med selene i sportsdelen, føler ungen sklir litt nedover og sitter dårlig i den. Men tipper vi beholder den til nestemann og, vogn er dyrt selv om man kjøper brukt:oops:
 
Vi hadde tenkt til å kjøpe en Emmaljunga til gutten vi mistet i februar. Tror den het Sento pro? Har ikke sett på den etter at han døde. Nå er jeg veldig usikker på om jeg ønsker å kjøpe den om alt går bra nå, eller om det blir en annen.
 
Vi hadde tenkt til å kjøpe en Emmaljunga til gutten vi mistet i februar. Tror den het Sento pro? Har ikke sett på den etter at han døde. Nå er jeg veldig usikker på om jeg ønsker å kjøpe den om alt går bra nå, eller om det blir en annen.
Vi var også å så på den. Det virka til å være mye bedre demping i den og den er jo pen å se på. Vi har flere ting vi var misfornøyde med på nxt 90 som ikke var forbedret på sento pro så derfor valgte vi bort den :)
 
Back
Topp