Barnevogn

Gl90

Andre møte med forumet
Jeg driver å ser litt på emmaljunga nxt90. Men blir så usikker om man skal gå for ergonomisk sittedel eller flat, føler kanskje det er større sjanse for at barnet ligger og sover bedre i den som er flat? Er det noen som har erfaring med denne vognen?

Vi vurderte den som nr to vogn på hytten, men slo den fra oss, da vi syns den er for tung. Kalesjen på sportsdelen irriterte meg også, da den er litt «skranglete» og bråkete.

Men Emmaljunga er jo veldig populære da, så garantert mange som er kjempefornøyde! Men vi slo den fra oss, irriterende, siden jeg var fast bestemt ;)

Vi har denne med flat sittedelen. Har egentlig vært ganske fornøyd med det. Har ikke prøvd den ergonomiske.

Har fått inntrykk av at det er vanskelig å vite hva barnet liker best av flat eller ergonomisk før du har ungen i vogna :p Selv sto jeg mellom Bugaboo som har ergonomisk, og Cybex som har flat. Endte opp med Cybex, og håper ungen liker den:smiley-ashamed004 man må nesten bare ta en sjanse, når man kjøper vogna før ungen skal sitte i den:smiley-ashamed005

Har fått inntrykk av at det er vanskelig å vite hva barnet liker best av flat eller ergonomisk før du har ungen i vogna :p Selv sto jeg mellom Bugaboo som har ergonomisk, og Cybex som har flat. Endte opp med Cybex, og håper ungen liker den:smiley-ashamed004 man må nesten bare ta en sjanse, når man kjøper vogna før ungen skal sitte i den:smiley-ashamed005

De vender sge ofte til det man har tilslutt tenker jeg :) . Fantes jo ikke ergonomisk sete for 15+ år siden heller og det gikk greit det.

Og noen barn liker ikke å ligge i vogn, uansett hvilken vogn man har. Min første nektet å ligge i vogn de første 3 månedene og ville bare bli bært istedet.

Og noen barn liker ikke å ligge i vogn, uansett hvilken vogn man har. Min første nektet å ligge i vogn de første 3 månedene og ville bare bli bært istedet.

Det er sykts sant. Man kan ikke nødvendigvis vende de til noe som helst. Minste hylte som en stukken gris i vogn LENGE :wacky: Begynte å sove godt i vogn da hun var 1,5 år :hilarious: Men bryr seg ikke om hun har ergonomisk eller flat sittedel forsåvidt da. Har hatt begge deler

Sniker fra oktober. Vi kjøpe emmaljunga nxt310. Den er nyere utgave og mell9mting mellom nxt60 og nxt90. Den er nesten 3 kg lettere og litt mindre dybde på understellet. Se på den. Kjøpe den selv i mai. Nå er den på kampanje til 7490 på bqrnas hus og 6999 på babycare. Mye å spare!
Og vi valgte ergonomisk sittedel
Hun anbefalte drt og sa at den flate er på vei ut.litt usikker på den ergonomiske men blir å ha en sovevogn på veranda uansett.

Back
Topp