Barnevogn

Vet ikke om det. Men om du også skal kjøpe ny vognpose så vil jeg anbefale Reflex Lun som vinterpose i NXT90 da den passer veldig godt i den. ☺️ Vi har vært superfornøyd med den vognposen ☺️
Må sjekke den ut :joyful: Har en voksi urban etter første en plass i huset, men den tar jo veldig mye plass!

Her har ikke bredden vært noe problem, hadde den tykkeste voksiposen i vinter :) Har ergonomisk sittedel.
Å det var god plass? Har en urban etter første, om jeg finner den i alt kaoset:smiley-ashamed004 Syns nemlig den tok veldig mye plass i mondial de luxen vi hadde, det var jo en stor vogn. Men kan hende det bare virka sånn.

Må sjekke den ut :joyful: Har en voksi urban etter første en plass i huset, men den tar jo veldig mye plass!
Er vel kanskje i bagdelen det vil bli trangest, men Reflex sin passer hvertfall kjempefint nedi der uten å klumpe seg ☺️ Sportsdelen er jo såpass åpen at det sikkert går fint med den du har fra før, sånn uten at jeg har tenkt over det tidligere :p

Å det var god plass? Har en urban etter første, om jeg finner den i alt kaoset:smiley-ashamed004 Syns nemlig den tok veldig mye plass i mondial de luxen vi hadde, det var jo en stor vogn. Men kan hende det bare virka sånn.
Tja, tenkte ikke over at det var trangt iallfall :hilarious: Men tror ikke den passer nå med vinterpose, men ikke på grunn av bredden, men på grunn av lengden på ryggen, mini bruker ca 86/92 nå.

Tja, tenkte ikke over at det var trangt iallfall :hilarious: Men tror ikke den passer nå med vinterpose, men ikke på grunn av bredden, men på grunn av lengden på ryggen, mini bruker ca 86/92 nå.
Tror jeg må se begge vognene i butikk :laughing002 Så på vekt og mål nå at ergonomisk er lenger i ryggen. Flat 89 og ergonomisk 110.

Har du dratt opp kalesjen? Guttungen her bruker også 92 i klær og han passer i vogna enda, men har måtte dra opp kalesjen da ☺️ Skal selge vogna da, men tror nok den ville passet en liten stund til. ☺️

:happy:Har du dratt opp kalesjen? Guttungen her bruker også 92 i klær og han passer i vogna enda, men har måtte dra opp kalesjen da ☺️ Skal selge vogna da, men tror nok den ville passet en liten stund til. ☺️
Den er dratt opp ja :happy: Det går uten pose, men trur ikke det går med, for han er helt oppi. Har bestemt meg for å selge den selv, bare ikke 100% bestemt på hva jeg vil ha enda:hilarious:

Den er dratt opp ja :happy: Det går uten pose, men trur ikke det går med, for han er helt oppi. Har bestemt meg for å selge den selv, bare ikke 100% bestemt på hva jeg vil ha enda:hilarious:
Må innrømme at det er lenge mellom hver gang jeg bruker den vogna der siden jeg ikke er fornøyd med den, så kanskje jeg husker litt feil og det ikke vil gå med vinterpose lenger likevel.

Hva er det du har sett på av vogner så langt? ☺️

Må innrømme at det er lenge mellom hver gang jeg bruker den vogna der siden jeg ikke er fornøyd med den, så kanskje jeg husker litt feil og det ikke vil gå med vinterpose lenger likevel.

Hva er det du har sett på av vogner så langt? ☺️
Hahaa, ja ikke sant :hilarious: Bruker heller den andre vi har selv!

Akkurat nå ser jeg mest på uppababy vista v2, fordi den har en genial søskenvogn løsning:happy: Tror kanskje vi kommer til å ha litt behov for det nemlig. Pluss at de andre søskenvognene jeg finner er dyre, eller har små ligge/sittedeler. Men er livredd for å gjøre et dyrt bomkjøp igjen, så det kommer nok til å ta litt tid før jeg handler:hilarious:

Tar gjerne i mot tips da, så det er sagt :happy:

Hahaa, ja ikke sant :hilarious: Bruker heller den andre vi har selv!

Akkurat nå ser jeg mest på uppababy vista v2, fordi den har en genial søskenvogn løsning:happy: Tror kanskje vi kommer til å ha litt behov for det nemlig. Pluss at de andre søskenvognene jeg finner er dyre, eller har små ligge/sittedeler. Men er livredd for å gjøre et dyrt bomkjøp igjen, så det kommer nok til å ta litt tid før jeg handler:hilarious:

Tar gjerne i mot tips da, så det er sagt :happy:
Hørt mange er fornøyd med uppababy vista v2 ☺️ Ingen du kjenner du kan låne en litt av og se hva du synes da?

Mountain buggy urban Jungle.....dette er mitt 4 barn hvor eldste mann har fylt 18 alt :laughing025 Har prøvd masse vogner( Simo, emalljunga og Stokke)og kjøpt etter det som har vært nytt, men hver vinter gått tilbake til mountain buggy vognen. Store luft dekk, romslig og en drøm på vinterføre, og ikke minst at den er så lett ...så denne gangen kjøpte vi den med en gang :)

Har britax smile 3 fra før, liker den ikke men må nok bruke den neste runde også.
Elsker baby jogger, bakdelen er at sportsdelen ikke kan snus mot den som triller..
Synes bugaboo sine vogner ser veldig gode ut, så planlegger du flere barn i tett alder så ville jeg bare gått rett på søskenvogna de har.

Back
Topp