Jeg har falt helt for Cybex Priam. Kikket i går, og endte opp med den eller Bugaboo til slutt. Jeg skjønner ikke helt at noen her mener Priam er tung og stri, osv, jeg synes den var nesten identisk å trille som Bugaboo. Har dere prøvd en annen modell av Cybex kanskje? Når jeg spurte hun i butikken om hvilken hun ville anbefalt av disse to vognene, var det første hun sa at «nå spør du jo om de to vognene som er mest like». Det var kjempestort utvalg, og hun som jobbet der var helt rå på kunnskap om vogner, bilstol, osv.
Det er 20 % salg på Priam, fordi det ventes inn 22 modell. Er ikke sånn at jeg må ha det som er nytt, men det er jo noe med at de har forbedret det som andre har irritert seg over. Nå vet jeg ikke om mer enn bag-høyde og kalesjen, men kanskje det bare er småtterier. Hva synes du @sjof har du fått vognen? (Blir ikke el-versjon her).
Det er 20 % salg på Priam, fordi det ventes inn 22 modell. Er ikke sånn at jeg må ha det som er nytt, men det er jo noe med at de har forbedret det som andre har irritert seg over. Nå vet jeg ikke om mer enn bag-høyde og kalesjen, men kanskje det bare er småtterier. Hva synes du @sjof har du fått vognen? (Blir ikke el-versjon her).
Vi vurderer også Cybex Priam 2022-modell, den er sååå fin! Følger spent med på hva dere velger! Har prøvd å finne ut hva som er forskjellen, og selv om jeg ikke skjønner et kvekk av hva de sier i denne filmen, ser det i alle fall ut som liggedelen er høyere plassert på den nye enn på den gamle, det tenker jeg er en stor fordel siden jeg er høy 

Får se om jeg kan leve med det eller om det ikke blir sort på oss og