Barnevogn

Jeg har vært og kikket på den nå på Skedsmokorset og falt pladask!!
Trooor vi ender med å kjøpe, og mimmis har jo retur i 365 dager (skulle det ikke gå veien med dette svangerskapet av en eller annen grunn)

Sjekket prisen, og for billigste i sort, er mimmis på 7490, mens den lille barnebutikken har 8865,- etter 10% nykunderabatt. Da er det vanskelig å velge noe annet enn det rimeligste synes jeg.

Så bra du likte den! Vi har ikke prøvd den noe steder, men prøver den når vi får den, og returnerer hvis ikke. Men har troen :)

Vi gikk for premium grå, syns den var finest. Og ikke store forskjellen i pris på fargene egentlig med det tilbudet.

Så bra med så lang retur. Det var vi ikke en gang klar over :p

Så bra du likte den! Vi har ikke prøvd den noe steder, men prøver den når vi får den, og returnerer hvis ikke. Men har troen :)

Vi gikk for premium grå, syns den var finest. Og ikke store forskjellen i pris på fargene egentlig med det tilbudet.

Så bra med så lang retur. Det var vi ikke en gang klar over :p

Går du for dette tilbehøret også??

upload_2022-2-11_13-56-49.png

Vi har sett på vogner, begge likte godt britax smile 3, spesielt med tanke på gode oppbevaringsmuligheter, liten slått sammen (må ha plass i bilen som er en Golf), samt et ellers fint utseende etter vår mening.
Minuset er at samboer e 190 cm og følte at håndtaket ble noe lavt - tips om andre litt lette og godt sammenleggbare vogner som er litt høyere?
Ble også fortalt i butikken at vognen lagde litt lyd, noen som har lagt spesielt merke til dette, er det isåfall plagsomt?

Ble Cybex E-priam
Den har me frå femåringen vår var baby/småbarn, veldig fornøgd med den! :thumleft Brukte vogna masse over fleire år, ettersom me hadde både bagdel og sittedel. Me har også Cybex babybilstol som kan monterast på vogna med adapter. Men forstår at dei fleste babybilstolar kan det no. Uansett, eit godt valg (sjølv om vogna er dyr)!

Den har me frå femåringen vår var baby/småbarn, veldig fornøgd med den! :thumleft Brukte vogna masse over fleire år, ettersom me hadde både bagdel og sittedel. Me har også Cybex babybilstol som kan monterast på vogna med adapter. Men forstår at dei fleste babybilstolar kan det no. Uansett, eit godt valg (sjølv om vogna er dyr)!

Håper vi blir fornøyd. Vi fikk den på tilbud. Synes du det elektriske har vært til hjelp?
Ja, de fleste seter passer på, men får ikke «klikket». De sitter likevel bom fast.

Vi har sett på vogner, begge likte godt britax smile 3, spesielt med tanke på gode oppbevaringsmuligheter, liten slått sammen (må ha plass i bilen som er en Golf), samt et ellers fint utseende etter vår mening.
Minuset er at samboer e 190 cm og følte at håndtaket ble noe lavt - tips om andre litt lette og godt sammenleggbare vogner som er litt høyere?
Ble også fortalt i butikken at vognen lagde litt lyd, noen som har lagt spesielt merke til dette, er det isåfall plagsomt?

De jeg kjenner som er så høy har gått for bugaboo

Mannen min på 200cm kan trille disse vognene uten problem:
Tfk Mono
Bugaboo
Babyjogger city elite
Thule urban glide

Vogner vi har testet som ble for korte
Britax smile
Uppababy vista
Joolz Hub
Emmaljunga nxt90

men anbefaler at han prøver såklart, for de 10 cm fra 190 til 200 kan være avgjørende sånn at feks noen av vognene kan passe til en på 190 likevel :) Mannen min har i tillegg 47 i sko og det gjør også at man trenger litt langt håndtak for at man skal komme langt nok unna vogna til at man ikke sparker inni den når man går:wacky:Smile er en god vogn men dessverre ganske lite justering på håndtaket. :)

Håper vi blir fornøyd. Vi fikk den på tilbud. Synes du det elektriske har vært til hjelp?
Ja, de fleste seter passer på, men får ikke «klikket». De sitter likevel bom fast.
Det er nytt sidan 2016, så den funksjonen har ikkje me… Men funka iallfall fint uten! :p

Bestilte fra mimmis i går, det blir tfk mono..
meeen, sjekket viatrumf etterpå, der er det jo 3,1 % trumfbonus på mimmis. Så jeg kansellerte pg kjøper på nytt i dag
surrehue altså

Bestilte fra mimmis i går, det blir tfk mono..
meeen, sjekket viatrumf etterpå, der er det jo 3,1 % trumfbonus på mimmis. Så jeg kansellerte pg kjøper på nytt i dag
surrehue altså

Oi, det var et bra tips! Man får vel bonus på rabatterte varer også? :D

Har den vogna og har ikkje tenkt over at den har laga lyd. Me opplevde at den begynte å knirke i den eine demparen sjølv om me hadde smurt med silikonspray. Men den fekk me bytta på reklamasjon, og etter dette har eg ikkje høyrt meir lyd.

Far min er 189 og han syns den var god å trille. Samtidig snakka han om kor enormt mykje som hadde skjedd på barnevognfronten på 30 år, så han har kanskje litt lågare standardar enn dagens foreldre ;)

Bra tips! Vi slo til vi :nailbiting: Syns egentlig det er alt for tidlig, men har ventet på akkurat det tilbudet, så da gikk vi for det.

Tilbudet varer forøvrig ut mandag :)

Jeg trodde også det varte ut mandag, men det stemte ikke. Vanlige priser i dag. Og så jeg som kansellerte ordren min..

Jeg trodde også det varte ut mandag, men det stemte ikke. Vanlige priser i dag. Og så jeg som kansellerte ordren min..

Jeg spurte dem på messenger helt spesifikt hvor lenge tilbudet på TFK mono kombi varte, legger ved svaret jeg fikk...

Ville tatt kontakt med kundeservice og spurt.

Vedlegg

• 1C04028E-AB01-402C-9778-85D4272C3400.jpeg
    1C04028E-AB01-402C-9778-85D4272C3400.jpeg
    90,3 KB · Visninger: 39
Jeg spurte dem på messenger helt spesifikt hvor lenge tilbudet på TFK mono kombi varte, legger ved svaret jeg fikk...

Ville tatt kontakt med kundeservice og spurt.

Takk! Jeg ringer dem og hører, jeg. Kanskje jeg kan avkansellere ordren min - haha rørete ass

Mannen min på 200cm kan trille disse vognene uten problem:
Tfk Mono
Bugaboo
Babyjogger city elite
Thule urban glide

Vogner vi har testet som ble for korte
Britax smile
Uppababy vista
Joolz Hub
Emmaljunga nxt90

men anbefaler at han prøver såklart, for de 10 cm fra 190 til 200 kan være avgjørende sånn at feks noen av vognene kan passe til en på 190 likevel :) Mannen min har i tillegg 47 i sko og det gjør også at man trenger litt langt håndtak for at man skal komme langt nok unna vogna til at man ikke sparker inni den når man går:wacky:Smile er en god vogn men dessverre ganske lite justering på håndtaket. :)

Vet du hva slags vognskinn som passer til selene på TFK mono? :P

Vet du hva slags vognskinn som passer til selene på TFK mono? :p

vi har vognskinnet til nøstebarn :) det ser like fint ut etter 2 barn og har passet i alle vognene jeg har hatt, så kun prøvd det :)

Back
Topp