Barnevogn

Mly

Andre møte med forumet
Er det noen som har erfaring med bugaboo fox /fox 2, som kjenner til forskjellen på disse to?

Burde man kjøpe den nye versjonen (fox2) eller den eldre(fox) for en rimeligere penge ?
 
Har lest at dempingen er bedre på fox 2 enn fox. Men vet ikke hvor mye da vi ikke har vogn enda. Men vi vurderer en av disse vi også.
 
Jeg har brukt bugaboo fox på min første, elsker den vogna :) Kjøpte en emmaljunga først, så har den også, men bugaboo er så mye lettere og enklere. Og tar mye mindre plass. Så den anbefales. Hvis du finner en brukt i god stand til salgs så hadde jeg kjøpt den hvis jeg var deg :) greit å spare litt penger
 
Jeg har brukt bugaboo fox på min første, elsker den vogna :) Kjøpte en emmaljunga først, så har den også, men bugaboo er så mye lettere og enklere. Og tar mye mindre plass. Så den anbefales. Hvis du finner en brukt i god stand til salgs så hadde jeg kjøpt den hvis jeg var deg :) greit å spare litt penger
Og da er dette den bugaboo fox (eldre versjonen) som du har god erfaring med ?:D
 
Sniker fra september.

Vi har Fox, kjøpte i 2019. Elsker den vognen! Tar liten plass og er lett, og er fornøyde både med sportsdel og bagen. God plass i bagen. Mini er 1 1/2 nå, og sover veldig godt i den ergonomiske sportsdelen.
Den er ikke kjempegod på grus, men vi bruker den uansett aller mest på asfalt/senter.
 
Jeg har bestilt Fox2 nå. Fulgt med på fox en stund på Finn. Og ser mange av de har hatt garanti saker og fått nye deler. Leste på bugaboo sine sider at garantien gjelder kun den som kjøper den ny. Så jeg tok ikke sjansen på å kjøpe brukt. Syntes heller ikke det var kjempe mye å spare.
 
Jeg har bestilt Fox2 nå. Fulgt med på fox en stund på Finn. Og ser mange av de har hatt garanti saker og fått nye deler. Leste på bugaboo sine sider at garantien gjelder kun den som kjøper den ny. Så jeg tok ikke sjansen på å kjøpe brukt. Syntes heller ikke det var kjempe mye å spare.
Garantien gjelder i garantitid uansett hvem som har kjøpt :) i hvert fall har det vært sånn i mine tilfeller.
Hvis vi skulle kjøpt ny donkey hadde vi måtte betale 20 000,- siden det er ny modell nå, men kjøpte en veldig fin en for 11 000,- nå. Synes det er mye å spare :)
 
Garantien gjelder i garantitid uansett hvem som har kjøpt :) i hvert fall har det vært sånn i mine tilfeller.
Hvis vi skulle kjøpt ny donkey hadde vi måtte betale 20 000,- siden det er ny modell nå, men kjøpte en veldig fin en for 11 000,- nå. Synes det er mye å spare :)
Ja det kan hende på Donkey. Det vet jeg ikke. Syntes det er mange Fox med mye slitasje brukt. Så tok ikke sjansen. Var de strøkne var det ikke mye å spare.
 
Back
Topp