Barnevogn

Hva er egentlig forskjellen på Bugaboo Fox og Bugaboo Fox 2?
Ser mange velger Britax Smile 3, men den finnes ikke i butikk her i Bodø, og jeg synes det er veldig greit å kan dra til butikk dersom noe skulle skje med vogna.
Foreløpig har jeg Bugaboo på førsteplass, men dette er veldig vanskelig:woot:

Vi kjøpte en lite brukt Britax smile vogn kr 2250, med bag og sportdel. Helt grei, men litt hardere å styre rett frem da hjulene ikke er så brede. Ikke kan man skifte trilleretning med håndtaket, og å trille den baklengs er litt knotete. Etter at vi ikke trengte bagdelen lenger, ble vognen sovevogn i barnehagen og vi kjøpte en brukt simovogn til 350 kr , god utendørs sove og trillevogn. Kan snu retning og brede gode hjul.

I bilen har vi reisetrille til butikk / bytur bestandig liggende i bagasjerommet.
Brukt 300,- kr.
Den blir byttet med en ny twistshake trille til nr 2.. Eneste nye vi har kjøpt. :cat:

Høres ut som du beskrev vognen vi leter etter og ikke helt klarer å finne noen plasser :hilarious:
Så bra! Eneste ulempen jeg husker var at babybagen ble trang når vognpose OG 5 mnd gammel baby skulle oppi. Men vi byttet til sittedelen like etterpå, så det gikk helt greit.

Sammenlignet med vogner som er litt av samme type, synes jeg personlig Mountain Buggy (Urban jungle/Terrain) ser strammere og cleanere ut enn tfk og mer solid ut enn Baby Jogger City Elite med sin plastikk-look.

Back
Topp