Barnevogn

Jeg har veldig lyst på Mountain buggy terrain, men denne selges dessverre kun i en online butikk i Norge (mimmis.no), som har mange dårlige anmeldelser. :shifty:
Noen som har erfaring med denne butikken?

Angående barnevogn - jeg jobbet i familiebarnehage i 3 år og syntes at denne Mountain buggy terrain var best. :cat:

Jeg har veldig god erfaring med mimmis.no, men vær obs på at hvis det står at det du skal ha er bestillingsvare så kan det ta veldig lang tid før du får det.

Jeg har veldig lyst på Mountain buggy terrain, men denne selges dessverre kun i en online butikk i Norge (mimmis.no), som har mange dårlige anmeldelser. :shifty:

Angående barnevogn - jeg jobbet i familiebarnehage i 3 år og syntes at denne Mountain buggy terrain var best. :cat:

Jeg hadde MB Urban Jungle forrige gang, er det stor forskjell på Terrain og UJ?

Var knallfornøyd med vognen dengang da, kunne nok tenke meg en nyere modell bare, men kjøper den gjerne brukt.

Jeg og mannen min er ganske høye (179 og 185 cm), og av den grunn valgte vi bort Bugaboo Fox med første. Det så ut som ei dukkevogn da mannen prøvde den i butikken:D vi endte opp med Stokke Trailz og har vært veldig fornøyd med den. Barnet kommer høyt opp og det var det viktigste for oss. Men den er ganske tung å dytte på, så man må velge vogn etter hvordan man bor og bruken :)

Jeg hadde MB Urban Jungle forrige gang, er det stor forskjell på Terrain og UJ?

Var knallfornøyd med vognen dengang da, kunne nok tenke meg en nyere modell bare, men kjøper den gjerne brukt.
Tror ikke det er så stor forskjell egentlig, det er vel bare hjul som er annerledes? Terrain er mer som en sportsvogn (det står også at man får 2 sett med hjul), mens uj passer bedre for byen, virker det som. Har egentlig ingen erfaring med uj, men tipper at den også er veldig fin. :happy:
Jeg personlig vil gå for terrain fordi vi skal bo utenfor byen, med mye skog, grus osv. Og samboeren kan også jogge med denne vognen.:rolleyes:

Tror vi kommer til å gå for britax smile III. Søstera mi har II, og jeg har vært veldig fornøyd når jeg har trilla ungene hennes. Jeg er 159, hun er 178 og mannen min er 185. Har fungert ypperlig for alle oss.

Mitt inntrykk er at det er en av de bedre nettbutikkene, stort sett god service. Men kan være lang bestillingstid :happy:

Mitt inntrykk er at det er en av de bedre nettbutikkene, stort sett god service. Men kan være lang bestillingstid :happy:
Takk! Ser ut som at det er flere fornøyde med dem her, skal nok bestille vognen derfra. Er uansett bedre enn å importere fra utlandet. :cat:

Vi har bugaboo fox fra førstemann, han er 2,5 når neste kommer, så tror vi dropper søskenvogn og heller går for ekstra brett/sete. (Pluss har egen sovevogn i bhg til nøds) :happy:

Eg har ei Simo-vogn som er kjøpt i 2015 (rett før de gikk ut av produksjon). Den har vært helt super å ha til tur- og sovevogn for de to eldste :happy:
Stødig og veldig stabil og lun i mye vind og regn!
Den er i midlertid nokså tung og drasse med i bil osv..
Har derfor en City Versa GT som eg har bilstoladapter, liggebag og sittedel til... den brukes på reiser, butikker osv. Den er også blitt brukt til sovevogn. Den er også ute av produksjon nå.

Trur eg går får de to eg har til minste også, selv om det frister veldig med ny vogn :p:p

Har også en søskenvogn, TFK Twinner Twist med en sovedel. Den skal eg nok selge for en veldig billig penge om noen er interesserte! Helt grei og smal søskenvogn! Me har likt den veldig godt :happy:

Vi har en Bugaboo Buffalo etter storebror. Mannen min er 195 og jeg 160, så vi var avhengige av teleskophåndtak. I tillegg var vi litt opptatte av at det ikke skulle se ut som om mannen gikk rundt med dukkevogn, og at det ikke skulle bli så skrekkelig langt ned til bagen for ham. Var veldig fornøyd med den vognen, skal definitivt bruke den denne gangen også.

Back
Topp