Barnevogn

Ja, tror det er vanlig at fabrikkene stenges om sommeren. Hvertfall gjør de det hos emmaljunga :)
 
Jeg har heldigvis også allerede + at vi har kjøpt inn en brukt tvillingvogn siden vi nå får to tette :D
 
Jeg skal bestille min stokke på tirsdag, men fikk beskjed om ca 2 ukers levering :)
Har ikke helt bestemt meg for farge enda. Regner med det blir black Melange på sportsdelen men usikker på bagdelen
 
Har nettopp kjøpt stokkevogn! Syns det var bare problemer med utvalget, masse farger som ikke var på lager og som vistnok ikke kom inn igjen i både bag og liggedel, heldigvis hadde butikken inne den vi landa på. Mørk blå Stokke Trailz med tilhørende stelleveske :) Den er såååå fin! :Heartred
 
Liten oppdatering ift vognen. Skulle få den senest forrige uke men da vi ringte de i dag så strever Stokke sånn med levering at det kan ta nye fire uker..
Håper vi får den før bebis kommer.. :/
 
Liten oppdatering ift vognen. Skulle få den senest forrige uke men da vi ringte de i dag så strever Stokke sånn med levering at det kan ta nye fire uker..
Håper vi får den før bebis kommer.. :/

Oiii, er det sant?! Da ville jeg ha hevet kjøpet, fått pengene tilbake og kjøpt et annet sted. Du risikerer jo absolutt å stå der med en nyfødt uten vogn. Uff, så kjipt :(
 
Oiii, er det sant?! Da ville jeg ha hevet kjøpet, fått pengene tilbake og kjøpt et annet sted. Du risikerer jo absolutt å stå der med en nyfødt uten vogn. Uff, så kjipt :(
Er Stokke som har varene sine coronafast i typ Malaysia, snakket med en annen stor butikk og de strever også. Satser på å få gull og grønne skoger av butikken om vognen ikke er klar før bebis ankomst.
 
Er Stokke som har varene sine coronafast i typ Malaysia, snakket med en annen stor butikk og de strever også. Satser på å få gull og grønne skoger av butikken om vognen ikke er klar før bebis ankomst.

Ja skjønner det, men alle ansre store bedrifter er også blitt rammet av corona. Du har all rett til å heve kjøpet om du du ønsker å sikre deg vogn før fødsel hvertfall :)
 
Back
Topp