Barnevogn

PetiteMoi

Glad i forumet
Hei! Er det andre her inne som har begynt å se på barnevogn?

Hvilken heller du mot og hvorfor?

Nå ser jeg mest på bugaboo fox classic.
Synes den virker god, med tanke på liggende og sittedelen. Det er også godt understell på vognen, noe jeg ser for meg er praktisk.
 
Har vogner allerede. Har en emmaljunga Edge duo 2015 modell. Den har vært i bruk siden ja 2015.. så bruker den til 2020 baby også. Har en Bob vogn også som jeg kjøpte i fjor. Den er veldig lett p trille med svinghjul. Tar lite plass slått sammen og skal være bil vognen.. men bil har vi ikke hatt siden i fjor . Har hatt en toutonia eller noe slikt sovevogn,Phil and TED, Britax b-agaile, og en annen trille. For meg så fungerte noen av vognene son halveis.. så solgte Phil and tes og Britax vognen og kjøpte en Bob vogn.. savner mulighetene for å justere ryggen på Bob vognen som Britax vognen hadde, men Bob vognen er mye bedre å trille ute
 
Veldig glad i fox’en, vet ikke om vi bør ha søskenvogn
 
Har emmaljunga mondial delux. Kjøpte den i hvit og svart da vi ventet nummer 1,så vi skal forsatt bruke den til nr 3. Jeg syns det er en god vogn og veldig fin. Stor bagdel og lett å slå sammen. Vet mange syns den er tung å løfte inn og ut av bilen, eller at den tar litt plass. Men vi har en Volvo v70 og tar liten plass av bagasjerommet.

Har nettopp kjøpt en baby jogger select brukt (søskenvogn). Lett vogn og og plass til to barn. Kan kombinere med enten to bagdeler, en bagdel og en sittedel eller to sittedeler. Vi har en gutt som blir 2 år i desember og ønsket en søskenvogn :)
 
Jeg synes emmaljunga edge duo og nxt 90 er så fine, men vi beholder britax smile 2 etter storesøster. Vi bor i ei "fjellside" med 1 km sammenhengende bratt bakke fra sentrum og hjem, så lav vekt på vogna gikk foran den jeg likte absolutt best utseendemessig når vi handla vogn sist.
 
Vi har emmaljunga nxt 90 og en billigvogn fra jollyroom. Billigvogna er lettest å trille men blir barnehagevogn til den kommende storesøster. Skal kjøpe adapter til emmaljunga slik at vi kan bruke den som søskenvogn :)
 
Har babyjogger City premier og veldig fornøyd :)
 
Jeg bestilte emmaljunga nxt 90 tidligere denne uken, var litt bestillingstid, så regner med at den kommer ila 2-3 uker. Det var ikke lett å bestemme seg, men mannen fikk også et ord med i laget, så vi ble enige til sist.
 
Nå ble vi enige om å ta en skikkelig rundtur en dag etter ordinær ultralyd (2 oktober) for å se og "prøve". Da begynner vi også så smått med å ordne barnerommet også, som til nå har vært brukt som et kontor.
 
Vi har vært å prøvd noen vogner som jeg hadde notert meg. Av de vi prøvde så likte samboeren min best Britx go big. Så vi heller mot den, men må ta noen flere runder etter å ha sett på noen tester av barnevogner.
 
Back
Topp