Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har babyjogger city elite og er veldig fornøyd med den. Kommer frem over alt, god å trille, romslig sportsdel, enkel å slå sammen og tar liten plass i bilen.
Jeg har dog ikke prøvd bag-delen på den, så den kan jeg ikke uttale meg om.
Det er så mye forskjellig der ute. Hvilken prisklasse tenker du? Trenger du stor bag? Vil du ha svingbare hjul? Hva slags utseende liker du?
Jeg elsker min Emmaljunga Super Viking. Hadde Mondial Deluxe først men solgte den ganske raskt. God vogn, for all del, men den ble altfor stor og tung og vi likte ikke sittedelen.
Jeg har Mini GT som ekstravogn og er veldig fornøyd med den, men jeg ville aldri hatt barnet vendt bort fra meg så tidlig.
Vi har Silver Cross sleepover duo og er kjempefornøyd med denDen har et litt klassisk utseende, men er veldig allsidig. Store hjul med veldig bra dempere så den funker godt i terreng og i snø (vi fikk i slutten av februar og bor i Trøndelag). Den er høy sånn at både jeg og mannen er komfortabel med den. Stor liggebag og sportsdelen kan snus begge veier. Liggedelen kan brukes som vugge på gulvet og er helt topp som reiseseng! Sportsdelen kan legges nesten helt flatt så den er like god å sove i som å sitte i. Enkel å legge sammen og vi får plass til den i både familiebilen vår og den lille bmw 1-serien vi har.
Den er på tilbud enkelte steder nå, spesielt den i burgunder ser jegKjempe fin vogn
Tittet på den nåikke så ille pris heller
Den er på tilbud enkelte steder nå, vi betalte fullpris (14.000)![]()
Ja, sånn er det når man blir forelsket og ikke fant den bruktOi det var også litt av en pris.
Ja, sånn er det når man blir forelsket og ikke fant den brukt![]()
Lykke til, det er vanskelig med vogn for det er så enormt utvalg!Har litt tid til og se etter brukte vogner. Men får se hva jeg ender opp med![]()