Barnevogn

Smørblomst1

Forumet er livet
Januarlykke 2020
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
❤Januarlykke 2022❤
Hvilket merke liker du best?

Fordeler og ulemper?

Har emmaljunga Edge. Veldig fornøyd. Eneste ulempen er at den er litt tung å få inn og ut av bilen. Er stor bag, deilig å trille og det er vendbar sportsdel så ungen kan se mot meg. Det var ett av de viktigste kravene mine :) liker også at sittedelen ikke er ergonomisk for liker ikke ergonomisk sittedelen :p

Britax Go Big. Liker alt ved den, bortsett fra at Britax sine bager kanskje er litt smale

Bagvogn: bugaboo
Sportsvogn: city elite

Liker de store vognene best, hvertfall her jeg bor.
Hadde jeg bodd i storby hadde jeg valgt lettere og mindre vogn.
Har gått i simo til forrige mann og tok simo denne gangen også. Stor og stødig, men tung å få i bil.
Heldigvis har jeg stor bil med god plass da.

Fram til 12 mnd var Bugaboo Buffalo min favoritt. Men synes den er litt tung, særlig på vinter, og savnet håndbrems. Veldig fin til asfalt og sommer, lett å manøvrere på offentlig transport. Liker at man kan vende sittedelen, ville aldri hatt vogn uten vendbar sittedel det første året. Byttet til sportsdel da han var 5 mnd. Elsker den som sagt som babyvogn.

Nå har vi Thule Urban Glide og den er så lett å trille, han sover godt i den, liker bedre at man legger ned ryggen fremfor å vippe sittedel bakover. Også har den håndbrems og kan brukes til jogging. Funker også perfekt på offentlig transport grunnet svingbar fremhjul, men det kan også låses. Har lyst på bag til denne til en evt ny baby, men vil nok bruke noe med vendbar sittedel fra 6 - ca 12 mnd

Har emmaljunga super viking og har vært strålende fornøyd hele tiden, har hittil å finne noe ulempe med den:-)

Kommer nok med tiden til å kjøpe en reisetrille i tillegg som er godkjent til fly, denne blir nok også den som blir brukt til kjøpesenter, men synes ikke det har vært noe problem å bruke supervikingen det heller egentlig, for den er ikke så syor og vanskelig å manuvrere som endel andre større emmaljunga modeller.

Emmaljunga Big Star Supreme :) dk model. Veldig fornøyd, men det har mye å si hvordan du bruker vogna, uten bil var den gull! bruker igjen til flere barn om jeg får

Jeg foretrekker Simo. Nå har jeg en med vendbare hjul, og merker stor forskjell på vinterføre. Simoen var mye bedre å trille da.

Vil ha Emmaljunga edge duo. Liker størrelsen på vogna, hvordan den er å trille.
Var først forelsket i det klassiske understellet, det er penere og mer holdbart, men veldig tungvint med fire store hjul som ikke svinger.
Fikk prøve edge duoen i barnehagen og ble forelsket. Har prøvd den i vinterføre også, så jeg er overbevist om at det er vogna for meg. At gubben på nesten 2meter syns den er behagelig å trille er også en kjempefordel :)

Her har vi emmaljunga delux vogna :) Er veldig fornøyd med den da bagdelen er stor i formen også i skinn så veldig enkel å holde ren, eneste ulempen for meg er at vogna er lav i høyden:/ Jeg er ganske høy (180cm), så sliter jeg med ryggskader så blir litt gåen i ryggen bare :P ellers er vogna helt super, god plass, god å trille og enkel å brette sammen :D

Back
Topp