Barnevogn!

Sniker fra november her. Prøver å overtale samboer til å kjøpe pent brukt på Finn enten Stokke trailz eller Bugaboo fox. Vi er 163 og 173 cm så usikker på om de blir for høye eller ikke.. Uansett, hvis noen har erfaring med de så gi gjerne gode salgspunkter til meg som jeg kan videreføre;)

Jeg kjenner på at jeg ikke tør begynne å se på helt enda, fordi jeg da føler det blir enda mer vondt å eventuelt miste.
Var innom Newbie her ene dagen og skulle kjøpe en liten symbolsk ting men gikk tomhendt ut igjen..

Jeg tipper at vi kommer til å arve en fin vogn fra svigerinne, er Emmaljunga, men vet ikke helt hvilken modell :p Har trillet nieser i den, så vet at jeg liker den godt! Tør ellers ikke helt å se på babyutstyr ennå, men ser jo litt ekstra når jeg går fordi badetøyet i butikker :shy:

Arvet en emmaljunga Edge duo til første mann, men solgte den i fjor!
Blir vel noe lignende til denne... skal prøve å finne brukt!

Har sett på en Stokke trailz på finn.no, og hørt mye pent om denne. Har lyst på ligge- og sittedelen + bilstol i ett :D

Har tatt vare på vogna fra førstemann (10 år nå) i mange år fordi jeg var så fornøyd med den!
Så jeg kommer til å bruke den: Mountain buggy, urban jungle. 2009 modell ;)
Fornøyd med både bagdel og sportsdel.
Og den tar meget liten plass sammenslått.

Ja det er 3 hjul på den, men har aldri opplevd at den har vært i nærheten av å velte!

Sovevogn i barnehagen blir en med 4 hjul uansett.

Vedlegg

• IMG_20190419_223235.jpg
    IMG_20190419_223235.jpg
    36,9 KB · Visninger: 6
Vi har bugaboo buffalo fra førstemann. Skal bruke den, siden den er i så god stand. Men lurte på å farge om igjen det sorte som har falmet. Noen som har gjort dette med suksess?

Vi har Emmaljunga Edge Duo (mener jeg den heter) til sønnen vår nå, så regner med at nestemann overtar den :happy:

Vedlegg

• Screenshot_20190420-232847_Google.jpg
    Screenshot_20190420-232847_Google.jpg
    29,2 KB · Visninger: 4
Vi har Stokke Trailz og er veldig fornøyd:smug: Vi kjøpte den grønne til jenta vår som var "limited edition" i 2017-2018. Syns den kan passe til begge kjønn og jeg gleder meg til å bruke den store bagdelen igjen:)

Vi må kanskje kjøpe ny. Har stokke trailz nå, men dattera vår bruker nok den fremdeles når babyen kommer siden hun nå er 14mnd. Er det noen som har erfaring med søskenvogn?

Jeg bruker bugaboo Buffalo til min sønn nå. Er utrolig fornøyd med den:Heartblue tror vi må over på søskenvogn siden vi får to tette. Mulig det blir å bytte til bugaboo donkey.

Vi må kanskje kjøpe ny. Har stokke trailz nå, men dattera vår bruker nok den fremdeles når babyen kommer siden hun nå er 14mnd. Er det noen som har erfaring med søskenvogn?

Jeg kikka sånn smått på søskenvogner da jeg rusla i butikker sist, syns de så veldig små ut de jeg så der. Tror ene var Britax i alle fall. Tror jeg kommer til å satse på singelvogner og så heller bruke bæresjal til ene barnet om jeg er alene.

Noen som har erfaring med Emmaljunga nxt90f?

Jeg har også falt totalt for Stokke Trailz og nå synes jeg ingen andre vogner er fine fordi jeg liker den så godt så det blir nok den. Den er på tilbud nå på Barnas Hus. Men å kjøpe vogn før ungen omtrent er klar til å fødes føles helt feil for meg, fordi vi mistet forrige og da ble jeg helt «forstyrret» hva gjelder planlegging og å glede meg i dette svangerskapet...☹️

Back
Topp