Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det kan da ikke bare være jeg som titter på vogner? Hvilke liker dere? Har dere vogn fra før? Bilder oppfordres det til!
Selvom jeg er veldig tidlig ute så har jeg scrollet meg gjennom mange vogner, sprinkelsenger osv
Skulle gjerne klart å vente, for jeg føler det er tidlig - men jeg klarer ikke la være!
Er førstegangsfødende, så har ingen erfaring med vogner fra før! Foreløpig har jeg fått smaken for stokke trailz, fordi ei venninne har den og er veldig fornøyd. Men jeg håper jeg får masse tips og info herfra
Jeg har også sett meg ut Stokke trailz, men har ikke sett på den på ekte og ikke gjort skikkelig research enda
Selvom jeg er veldig tidlig ute så har jeg scrollet meg gjennom mange vogner, sprinkelsenger osv
Skulle gjerne klart å vente, for jeg føler det er tidlig - men jeg klarer ikke la være!
Er førstegangsfødende, så har ingen erfaring med vogner fra før! Foreløpig har jeg fått smaken for stokke trailz, fordi ei venninne har den og er veldig fornøyd. Men jeg håper jeg får masse tips og info herfra
Skader ikke å være tidlig ute og gjøre god research!
Absolutt ikke, og det eneste som er i hodet mitt nå om dagen er baby, baby, baby!
Drømmer meg bort i babyutstyr og gleder meg til shopping!
Jeg syns man bare skal drømme seg bort, for tro meg - om man mister så blir man like lei seg uansett. Jeg syns egentlig det var litt trist at jeg ikke hadde turt å drømme meg mer bort, sjekke ut utstyr etc i første svangerskap, så ble litt ekstra sorg oppi det å miste seint. Så neste gang slapp jeg opp litt mer der, og nå tar jeg helt av!
Uff, så trist å høre at du har mistet Kan ikke se for meg hvor vanskelig det må være, det er jo en forelders verste mareritt...
Håper du klarer å slappe av og nyte det skikkelig - så kan vi skravle masse om babyutstyr