Barnevogn!

XuperB

Forumet er livet
Himmelbarn
Junilykke2018
Julegavene 2019
Januarlykke 2020
Maisløyfene 2024
Det kan da ikke bare være jeg som titter på vogner? Hvilke liker dere? Har dere vogn fra før? Bilder oppfordres det til!

Har begynt så smått å titte, men syns egentlig at det er litt for tidlig å se seriøst enda :nailbiting:

Tror jeg kommer til å bruke opp igjen stokke xploryen min :)

Det kan da ikke bare være jeg som titter på vogner? Hvilke liker dere? Har dere vogn fra før? Bilder oppfordres det til!

Selvom jeg er veldig tidlig ute så har jeg scrollet meg gjennom mange vogner, sprinkelsenger osv :laughing021
Skulle gjerne klart å vente, for jeg føler det er tidlig - men jeg klarer ikke la være! :love017

Er førstegangsfødende, så har ingen erfaring med vogner fra før! Foreløpig har jeg fått smaken for stokke trailz, fordi ei venninne har den og er veldig fornøyd. Men jeg håper jeg får masse tips og info herfra :happy:

Jeg hadde emmaljunga city cross en gang i tiden:) var fornøyd med den, solid vogn.

Jeg aner ikke, men må ha en som tåler brostein. Har jeg nevnt at jeg hater brostein?

Men ville aldri valgt en med tre hjul. Jobber i bhg og har sett litt for mange ganger at de tipper:/

Selvom jeg er veldig tidlig ute så har jeg scrollet meg gjennom mange vogner, sprinkelsenger osv :laughing021
Skulle gjerne klart å vente, for jeg føler det er tidlig - men jeg klarer ikke la være! :love017

Er førstegangsfødende, så har ingen erfaring med vogner fra før! Foreløpig har jeg fått smaken for stokke trailz, fordi ei venninne har den og er veldig fornøyd. Men jeg håper jeg får masse tips og info herfra :happy:

Jeg har også sett meg ut Stokke trailz, men har ikke sett på den på ekte og ikke gjort skikkelig research enda :p

Har en Emmaljunga, aner ikke modell. Kjøpt brukt til nr2. Kommer til å bruke den igjen.

Jeg har også sett meg ut Stokke trailz, men har ikke sett på den på ekte og ikke gjort skikkelig research enda :p

Har ikke prøvd den ut selv, men venninna mi skryter av den :happy: Hu bor dessverre langt unna så jeg får ikke testa den i bilen osv, for det er litt greit å sjekke ut! Men har hørt at den er super for de som er høye og jeg er 173 cm og mannen er 198 cm :hilarious:

Jeg sa til meg selv, at når jeg blir gravid igjen så skal jeg avvente alt sånn for å ikke skape forhåpninger om at dette kan gå bra. Men jeg klarer heller ikke leve som en pessimist heller, for det er ikke likt meg, så jeg har nok også vært å sett litt, syns dubatti one ser fin ut:)

Hadde emmaljunga city cross, men jeg syns den ble for stor med tanke på når den var i bilen, så var det to deler og den tok hele bagasjeplassen bak. Så kjøpte jeg et amerikansk merke jeg ikke husker navnet på nå, men den har vi kun i sportsdel og kun mulighet til å ha fra seg og ikke i mot deg. Så nå trur jeg at jeg må kjøpe en annen vogn allikevel:hilarious:

Skader ikke å være tidlig ute og gjøre god research! :D

Vi har en emmaljunga et eller annet til ettåringen, kjempe fornøyd, solid og god å trille, MEN den er jaggu GIGANTISK! vi har kjøpt oss større bil, å den tar hele baggasjerommet.. :P litt usikker på om vi bør gå for søskenvogn eller om vi bør kjøpe en enkelt vogn ekstra.. kjipt å bare kunne trille en av gangen men..

Vi har en babyjogger city elite med bagdel fra før av + en Basson duovogn (aner ikke hva mer den heter, annet enn at den er fra Basson, kjøpte den brukt). Tipper storebror enda vil ha en dupp i vogna si når bønnespira kommer til verden, så bør ha vogn til hen også. Syns ikke noen av søskenvognene jeg har sett har vært noe særlig ... Jeg er dog noe kresen. :p Dessuten VIL jeg ha ny. Vurderer en mini gt da jeg syns eliten ble for stor mtp hva den brukes til, holder med mini gt. Og vi har bag fra før av der. Og så sikler jeg på Emmaljunga mondial de luxe. Fine vogner! Men så svære da. :p Kombinert med babyjogger så funker det, jeg triller MYE i nærområdet her også. Vanskelig det med vogn, jeg har ikke funnet den perfekte vogn enda av de jeg har sett på/prøvd. Eneste jeg vet er at jeg til vanlige trilleturer her vil ha fire faste lufthjul. Til senter og sånt funker tre hjul, eller når vi må ha med oss hundene i tillegg til barn (vi bør egentlig ha ny bil hehe).

Absolutt ikke, og det eneste som er i hodet mitt nå om dagen er baby, baby, baby! :D:D
Drømmer meg bort i babyutstyr og gleder meg til shopping! :p

Jeg syns man bare skal drømme seg bort, for tro meg - om man mister så blir man like lei seg uansett. Jeg syns egentlig det var litt trist at jeg ikke hadde turt å drømme meg mer bort, sjekke ut utstyr etc i første svangerskap, så ble litt ekstra sorg oppi det å miste seint. Så neste gang slapp jeg opp litt mer der, og nå tar jeg helt av! :hilarious:

Jeg syns man bare skal drømme seg bort, for tro meg - om man mister så blir man like lei seg uansett. Jeg syns egentlig det var litt trist at jeg ikke hadde turt å drømme meg mer bort, sjekke ut utstyr etc i første svangerskap, så ble litt ekstra sorg oppi det å miste seint. Så neste gang slapp jeg opp litt mer der, og nå tar jeg helt av! :hilarious:

Uff, så trist å høre at du har mistet :Heartred Kan ikke se for meg hvor vanskelig det må være, det er jo en forelders verste mareritt... :(

Håper du klarer å slappe av og nyte det skikkelig - så kan vi skravle masse om babyutstyr :D

Uff, så trist å høre at du har mistet :Heartred Kan ikke se for meg hvor vanskelig det må være, det er jo en forelders verste mareritt... :(

Håper du klarer å slappe av og nyte det skikkelig - så kan vi skravle masse om babyutstyr :D

Takk. Det var blytungt da det stod på, men klarte å kravle meg opp igjen. Og så har jeg et vellykka svangerskap bak meg i etterkant, der solstråla er 10,5 måned nå. Så føler jeg klarer å slappe litt mer av nå. Forrige svangerskap var litt mer stress, da hadde jeg jo kun negativ erfaring bak meg. Nå vet jeg jo at det kan gå helt finfint også! :)

Back
Topp