Barnevogn

Hønemor2017

Glad i forumet
❤ Juliskattene 2018 ❤
Har en emmaljunga edge nå men syntes den er i tyngste laget! Vanskelig å få med seg i bilen når jeg er ute med vesla alene :O

Var i dag og kikket på bugaboo fox men syntes det er litt i kjipeste laget å bruke nesten 13000 kroner på en ny vogn nå.. Eller er det verdt det å bytte? Kanskje er det en annen vogn jeg bør vurdere?

Hjeelp
 
Vi kjøpte nettopp en Cybex Balios S som vogn nr 2 og er superfornøyde. Har Stokke trailz fra før, og den er også et beist å ta med seg i bilen :wtf: Cubexen, derimot, er liten og kompakt og overraskende god å trille. Den kan også vendes begge veier og har full liggestilling. Kjøpte den for 1995 på Barnas Hus. De hadde tilbud forrige helg, i hvert fall.
 
Vi kjøpte nettopp en Cybex Balios S som vogn nr 2 og er superfornøyde. Har Stokke trailz fra før, og den er også et beist å ta med seg i bilen :wtf: Cubexen, derimot, er liten og kompakt og overraskende god å trille. Den kan også vendes begge veier og har full liggestilling. Kjøpte den for 1995 på Barnas Hus. De hadde tilbud forrige helg, i hvert fall.
Ja hørt flere si det :O tar den nye vogna du kjøpte noe særlig plass når du legger den sammen?
 
Ja hørt flere si det :O tar den nye vogna du kjøpte noe særlig plass når du legger den sammen?
Den tar jo litt plass, men siden den kan legges sammen i én del, så tar den veldig mye mindre plass enn trailzen i hvert fall. Vi har en Volvo v70 med hundebur og cybexen får plass bak hundeburet. Trailzen fylte opp det som var igjen av ledig plass...
 
Et annet stort pluss med cybexen er lang kalesje. Har savnet det.
 
Den tar jo litt plass, men siden den kan legges sammen i én del, så tar den veldig mye mindre plass enn trailzen i hvert fall. Vi har en Volvo v70 med hundebur og cybexen får plass bak hundeburet. Trailzen fylte opp det som var igjen av ledig plass...
Et annet stort pluss med cybexen er lang kalesje. Har savnet det.
Ja trailz er vel ca like stor som duoen? De ruver bra jeg må nok kikke litt på den ja :)
 
Hvertfall lagt ut vogna for salg nå så da får vi se :D men må innrømme at hjertet virkelig falt for bugaboo fox..
Enig i at den er fin :) Ville nok valgt den hvis jeg skulle kvittet meg helt med trailzen :)
 
Vi er veldig fornøyd med fox! Lett å få med seg i bilen, blir helt flat, så vi får god plass i den lillle e-golfen vår. Men jeg kan ikke si at jeg hadde kjøpt den nå, for det hadde nok blitt i det dyreste laget!
 
Vi er veldig fornøyd med fox! Lett å få med seg i bilen, blir helt flat, så vi får god plass i den lillle e-golfen vår. Men jeg kan ikke si at jeg hadde kjøpt den nå, for det hadde nok blitt i det dyreste laget!
Kunne få 20% avslag på utstillings modell.. Men er fortsatt en del penger for en vogn ja :O angrer så fælt for at jeg ikke gikk for bugaboo med en gang
 
Back
Topp