Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, det var skikkelig vanskelig altså. Hun i butikken gjorde så godt hun kunne med å vise oss og fortelle om de forskjellige vognene, men vi aner jo egentlig ikke hva vi er ute etter. [emoji28]Vi har ikke sett på noe endasynes det er så mye velge i mellom og kjenner jeg ikke helt veit hva slags vogn vi trenger
![]()
Grå bagdel, men blåmelert sittedel. Særlig valgte jeg Bee fordi jeg har hatt den før, om enn for en god del år siden - var veldig fornøyd da, men den gang fantes det ikke bagdel til. Den blir dessuten veldig liten sammenlagt, noe som er et stort poeng når jeg etterhvert skal ha ny og mye mindre bil.
Takk for gode tips til alle dere som svarte meg her inne. [emoji4][emoji177]
Vi har nå vært å kjøpt oss vogn. Vi fant ut av hvilke kriterier vi hadde og utifra det falt valget på Joolz day 2 studio. Håper den virker like bra med en baby oppi som det den gjorde uten i butikken. [emoji23][emoji16]
Takk! [emoji1][emoji1]Gratulerer med vognvalg og kjøp! Check.
Emmaljunga Edge og mondial fikk vi kun plass til understellet i bagasjerommet 

Noen som har en vogn å anbefale?
Fortell gjerne om fordeler og ulemper.
Vi var å så på vogner i dag, men ble egentlig bare enda mer usikker på hva vi skal velge etter å ha prøvd og sett på flere forskjellige typer.
Hva er forskjellene egentlig? Jeg er litt skeptisk til Fox siden den ikke har lufthjul..?Hadde TFK Joggster Twist med første. Har vært kjempefornøyd med den og vil egentlig ikke selge den. Men så har jeg så lyst på ny vogn også. TFK'en kjøpte jeg brukt. Var fast bestemt på å kjøpe ny TFK Trail. Men så var jeg på Barnas Hus og kikka tilfeldig på Bugaboo Fox. Så nå har jeg bestilt denHar akkurat lagt TFK'en ut for salg for å ha råd til Fox'en. Redd jeg kommer til å angre! Har egentlig aldri hatt lyst på Bugaboo. Men når jeg fikk kjenne på forksjellen på Buffalo og Fox ble jeg fort overbevist egentlig..
Hva er forskjellene egentlig? Jeg er litt skeptisk til Fox siden den ikke har lufthjul..?