Barnevogn

Cassie

Betatt av forumet
Noen som har bestemt seg for barnevogn enda? I såfall hvordan og hvorfor? Var å kikket litt i dag...er så vanskelig!! Lurer også på om jeg skal velge 3 eller 4 hjul...3 hjul - lettere å svinge. 4 hjul - stødigere..Noen som har erfaring?

Hei

Jeg hadde en trehjuling (teitonia) til mitt første barn, men undrestellet var ikke like stabilt som jeg skulle ønske og det ble byttet to ganger, fordi det var skranglete, og løst, vogna tålte ikke trapper og heller ikke å bli lagt sammen,pga konstruksjonen på undrestellet..[&o] At det går ann å lage en vogn som ikke taler å bli lagt sammen og ikke tåler å gå opp og ned i trapper...er for meg helt uforståelig...

Noe annet som dere også bør tenke på er at leverandøren av vogna bør ha lagervirksomhet i norge...Teitonia er en tyskvogn og hver gang den ble levert inn var det en minimuns vente tid på 6-8 uker....[:@] Det er lenge å være uten vogn!!.

Vognen hadde også en tildens til å tippe når jeg skulle svinge med den og senere når ungen ble større og ikke ville sitte rolig i den, begynte han å klatre litt og da kunne vogna fort tippe...det endte med at jeg leverte vognen tilbake, etter uttallige klager. og kjøpte en brio sportsvogn med 4 hjul til eldsteman... Den skal jeg nå selge...Fordi denne gangen har jeg da valgt en 4 hjuls kombivogn, fordi den er mere stabil.Håper at jeg slipper en masse trøbbel denne gangen, fordi det tar så mye energi og tid...

Lykke til jenter[:)]

er det noen som har prøv den vogna som blir reklamert her påBV den Esy walk eller ka den heite?

Jeg har ikke kjøpt den men sett på den i butikken, virker som en lett kjørt vogn. og den har jo masse forskjellige kombinasjoner og kule farger..

Jeg har vært å sett på Emmaljunga duo edge. Den virket utrolig bra og kjempefin! Tror kanskje det blir den, selvom den var litt dyr..Jobber med å overtale mannen min:)

Vi kjøpte Brio kombivogn til vår første og har vært kjempe fornøyd med den! Vi kjøpte kombi siden vi bodde i blokk og var avhengig å ha en lett bag å bære opp og ned.... Vi bruker fortsatt vogna masse. Frem og tilbake til barnehagen hver dag. Savner noen ganger en litt lettere vogn, men nå blir det jo snart slutt på å sitte i vogn for eldstemann.

Skal ha meg en Quinny Freestyle 3xl, 3 hjuling.....bestiller fra Tyskland.
Vogna var best i test på foreldre og barn og tv2 hjelper deg

Den hadde vi også lyst på, men så fant jeg ut at dreamibagen blir for liten til vinteren når vi skal ha pose i osv:/ De sier den holder bare i ca 4-5 mnd.

Har tenkt å bruke bagvogna som står hjemme hos mampap - som jeg lå i da jeg var lita! [:)] Syns den er himla kul - beige cord, og ganske store hvite hjul. (Uansett uaktuelt å kjøpe ny vogn - blir jammen litt av en skraphaug hvis alle babyer som blir født skal ha en vogn hver...)

Håper i alle fall det går bra - mamma er skeptisk, for hun synes å huske at den skrangla så fælt, men jeg vil i alle fall sette den sammen (bagen står hjemme på soverommet, hjulene i garasjen) og prøve - og tror helt sikkert det skal gå fint. Skal selvsagt rense bagen godt før bruk, og må sikkert ha ny madrass. (Skinnposen min ligger forresten også hjemme - den kan vel også renses og brukes?)

Og så får vi se når bag ikke duger lengre - kan man ikke bare bruke en sånn 'trille' - må det være diger vogn, liksom? (Uvitende...)

Back
Topp