Hei
Jeg hadde en trehjuling (teitonia) til mitt første barn, men undrestellet var ikke like stabilt som jeg skulle ønske og det ble byttet to ganger, fordi det var skranglete, og løst, vogna tålte ikke trapper og heller ikke å bli lagt sammen,pga konstruksjonen på undrestellet..[&o] At det går ann å lage en vogn som ikke taler å bli lagt sammen og ikke tåler å gå opp og ned i trapper...er for meg helt uforståelig...
Noe annet som dere også bør tenke på er at leverandøren av vogna bør ha lagervirksomhet i norge...Teitonia er en tyskvogn og hver gang den ble levert inn var det en minimuns vente tid på 6-8 uker....[:@] Det er lenge å være uten vogn!!.
Vognen hadde også en tildens til å tippe når jeg skulle svinge med den og senere når ungen ble større og ikke ville sitte rolig i den, begynte han å klatre litt og da kunne vogna fort tippe...det endte med at jeg leverte vognen tilbake, etter uttallige klager. og kjøpte en brio sportsvogn med 4 hjul til eldsteman... Den skal jeg nå selge...Fordi denne gangen har jeg da valgt en 4 hjuls kombivogn, fordi den er mere stabil.Håper at jeg slipper en masse trøbbel denne gangen, fordi det tar så mye energi og tid...
Lykke til jenter[:)]