Barnevogn

Fjj91

Glad i forumet
Høsthjerter 2017
Påskekyllingene 2020
Sikkert kjempedumt spm, men hvor lenge er det vanlig at babyen ligger i ligge-delen av vogna? :p
Ser på en vogn hvor liggelengden er 85 cm, og det har den fått litt trekk for i en test. Men er kanskje greit å bytte til den andre delen da? Der de sitter motsatt vei? (Og den følger med :))

Vanlige er å bytte til sportsdel når babyen er rundt 6-7 mnd, min nektet å ligge når han var 6 mnd, han var veldig klar for sportsdelen da. Jeg hadde en sportsdel der barnet var vendt mot meg, når de er så små så er det greit å kunne se de når vi er på tur :)

Vanlige er å bytte til sportsdel når babyen er rundt 6-7 mnd, min nektet å ligge når han var 6 mnd, han var veldig klar for sportsdelen da. Jeg hadde en sportsdel der barnet var vendt mot meg, når de er så små så er det greit å kunne se de når vi er på tur :)

Okei. Den her var motsatt vei, får tenke litt på om det blir den da. Tusen takk for svar :D

Trekk for liggedel på 85cm?!? Det er jo en kjempestor bagdel! Det er mange med liggemål på 70-75. Jeg har bare sett såvidt over 80 på de største. Hvilken vogn er dette? Jeg gikk etter bla stor bag, og har landet på cybex priam.

Baby ligger i bag alt fra 4mnd til 10mnd. Kommer an på ungen [emoji23] Men jeg ser for meg frem til ca 6-7mnd med denne. Håper han blir litt roligere enn nr 1 [emoji23]

Eg satser på å kunne bruke baggen lengst muligt, den kan brukes som vugge i tillegg og da slipper me ett ekstra møbel på stua [emoji4] hadde hatt vogna i noen mnd før me fant det ut.. Synes vogna me har etter poden er super siden både baggen og sportsdelen kan brukes begge veier, var herligt og ha muligheten selv om me kun hadde baggen vendt mot oss [emoji4]

Trekk for liggedel på 85cm?!? Det er jo en kjempestor bagdel! Det er mange med liggemål på 70-75. Jeg har bare sett såvidt over 80 på de største. Hvilken vogn er dette? Jeg gikk etter bla stor bag, og har landet på cybex priam.

Baby ligger i bag alt fra 4mnd til 10mnd. Kommer an på ungen [emoji23] Men jeg ser for meg frem til ca 6-7mnd med denne. Håper han blir litt roligere enn nr 1 [emoji23]

Okei, haha! Ikke vet jeg :p den heter North 13,5 tror jeg det var :) den var ganske rimelig også.. de har den på tilbud nå på jollyroom.
Den vogna du skal ha var veldig fin da!

Last edited:
Back
Topp