Barnevogn

Har egentlig ikke tenkt så langt. Har Emmaljunga edge duo fra sist, pluss en godt (men pent) brukt Simo kombi som vi kjøpte for en billig penge som sovevogn i barnehagen.
Frister med ny vogn, en som er litt lettere og mindre plasskrevende sammenslått. Tror jeg skal følge litt med på bruktmarkedet når det går mot høst.

Her blir det Babyjogger City Elite! [emoji7][emoji7][emoji7] Hadde Emmaljunga mondial Duo forrige gang. Likte bagdelen, men syns sportsdelen var dårlig...

Babyjogger har jeg hatt lyst på siden forrige var liten. Synd den er så fin og enkel, også liker jeg at vognen er høy, at jeg slipper bøye meg så veldig for å komme meg ned i bagdelen til babyen [emoji254][emoji272] Også er solskjerming på de vognene helt fantastisk! Eneste jeg syns er kjipt med de er at myggnettingen ikke er integrert kalesjen slik som på emmaljungaen [emoji85][emoji85]

f6e0cf16448c9e926cf5e07b81d737b8.jpg

Sniker litt fra november 17 [emoji12] jeg har sååååå lyst på denne, den krysser omtrent alt jeg har av bokser! Det eneste jeg har blitt i stuss på, er dette med at sportsdelen ikke kan være vendt mot meg når småen er liten.. har du tenkt noe på det? Jeg er usikker på hvor mye det har å si, men jeg ser jo for meg at jeg mister litt kontakt når ikke jeg kan se barnet hele tiden.. og jeg elsket å kikke på datteren min når hun lå og sov da vi gikk tur og sånn.

Sniker litt fra november 17 [emoji12] jeg har sååååå lyst på denne, den krysser omtrent alt jeg har av bokser! Det eneste jeg har blitt i stuss på, er dette med at sportsdelen ikke kan være vendt mot meg når småen er liten.. har du tenkt noe på det? Jeg er usikker på hvor mye det har å si, men jeg ser jo for meg at jeg mister litt kontakt når ikke jeg kan se barnet hele tiden.. og jeg elsket å kikke på datteren min når hun lå og sov da vi gikk tur og sånn.
Hmm.. Forrige vogn kunne jeg snu barnet den veien jeg ville og det er jo selfølgelig kjekt å se når de sitter og koser seg i vognen sin[emoji254][emoji272] Men av erfaring vet jeg at ungen etterhvert helst vil se framover og ikke på meg så tror ikke det har så mye å si for avgjørelsen min ...

Glemte jo bilde[emoji23]

63eeedbfd26ae23b38e1d1736b5c4c10.png
lurte litt på hvilen denne hihi. Vi hadde nesten den til forige. Super Nitro med city bag. Solgte den i desember! Dette var ikke helt planlagt :) Nå har vi Britax blir motion 4 pluss og den kan vi jo ikke bruke til baby [emoji87]

Har sett litt på den :) Går det an å legge ryggen helt ned på den nå? eller er den som britax go?
Den er ganske lik Britax go, men syns ryggen går litt lengre ned. har en Brio go også som vi brukte som sovevogn (bodde i 3etg uten heis, var avhengig av et likt understell:p), og selv om de er ganske lik synes jeg go next er utrolig mye bedre i forhold:)

Den er ganske lik Britax go, men syns ryggen går litt lengre ned. har en Brio go også som vi brukte som sovevogn (bodde i 3etg uten heis, var avhengig av et likt understell:p), og selv om de er ganske lik synes jeg go next er utrolig mye bedre i forhold:)
Så kjekt å høre :) For det jeg ikke har likt med Brit go har vært liggestillingen. Ser kalesjen har blitt mye lengre [emoji3]

Så kjekt å høre :) For det jeg ikke har likt med Brit go har vært liggestillingen. Ser kalesjen har blitt mye lengre [emoji3]
Ja, lengre og bedre kalesj, mye bedre demping og bedre hjul. Eneste problemet med vogna er at vi har vært så fornøyd med den, så når vi skulle prøve å finne ei trille fant jeg aldri noen jeg var fornøyd med så 2-åringen bruker fortsatt kun den:) Må begynne å venne han av den nå da slik at babyen tar over den når h*n kommer:)

Jeg har ingen peiling på vogn, sist bruke vi en som vi kjøpte av søstera Mi men syns den var tung å trille.. vi bor på bygda så går mye langs hovedveien og skogsveier. Noen tips?

Vi har en babyjogger City mini GT som forsatt kommende storesøster bruker. Tenker vi blir å bruke den på sommeren og på butikken med mageboeren :). Så med andre ord vi må kjøpe en ny hovedvogn, usikker på hvilken det blir enda :).

lurte litt på hvilen denne hihi. Vi hadde nesten den til forige. Super Nitro med city bag. Solgte den i desember! Dette var ikke helt planlagt :) Nå har vi Britax blir motion 4 pluss og den kan vi jo ikke bruke til baby [emoji87]

Du får kjøpt bag til B-motion 4 pluss. Har den selv, å tenkte kjøpe bag å bruke den til sentervogn.

Noen som kjenner til Stokke, TFK joggster eller Babyjogger? Har vogner med 3 hjul større risiko for å velte? Synes de ser så flotte og praktiske ut :)

Vedlegg

• IMG_1200.jpg
    IMG_1200.jpg
    173,9 KB · Visninger: 67
  • IMG_1201.jpg
    IMG_1201.jpg
    103,9 KB · Visninger: 67
  • IMG_1202.jpg
    IMG_1202.jpg
    103,9 KB · Visninger: 71
  • IMG_1203.jpg
    IMG_1203.jpg
    104 KB · Visninger: 68
  • IMG_1198.jpg
    IMG_1198.jpg
    92,8 KB · Visninger: 75
Noen som kjenner til Stokke, TFK joggster eller Babyjogger? Har vogner med 3 hjul større risiko for å velte? Synes de ser så flotte og praktiske ut :)
Vi har Stokke Trailz. Kunne ikke vert mer gornøyd![emoji7] go å trille i skog, snø og asfalt.
Jeg fraråder litt de med tre hjul altså, sportsdelen kan ikke ver fremovervendt. Og når babyen er 6-8 mnd (når du vanligvis byttet ut baggen) blir de alt for stimulert hvis de ser ut mot alt. Pluss du mister litt av samspillet og kontrollen når de er vendt andre vei.
Har flere venninner som har måttet kjøpe seg en ekstra vogn, av nettopp den grunn[emoji6][emoji6]

Back
Topp