Barnevogn

Du er overhode ikke frekk Om jeg skulle plukke ut en ting som jeg syns er negativt med vognen så er det det du beskriver. Dvs da min første var nyfødt i oktober syns jeg vogna så utrolig åpen ut sammenlignet med feks simo. Men vognposen jeg hadde var utrolig god og beskyttet babyen veldig godt. Så ja, enig i at den er åpen, men det løste seg veldig fint med vognposen
:) Da var jeg ikke helt å jordet da, men bra at det fins en løsning på det dersom alt annet med vogna er bra :) Her blir vi nok å bruke Simoen til andremann også, selv om jeg på mange måter kunne tenke meg en "freshere" vogn. Har ikke samvittighet til å kjøpe ny ettersom Simoen nesten ikke ser ut som den er brukt.

Vi snakket om påska for da er vi på hytta til svigers.
Stasjonsvogna er senket foran og har hatt trøbbel på dårlig vei der før. Egolfen kommer nok fram der, men den er så liten igjen :p
Ikke sikkert vi trenger vogna, men ekstra utstyr, reiseseng og to barneseter tar jo plass :p

:) Da var jeg ikke helt å jordet da, men bra at det fins en løsning på det dersom alt annet med vogna er bra :) Her blir vi nok å bruke Simoen til andremann også, selv om jeg på mange måter kunne tenke meg en "freshere" vogn. Har ikke samvittighet til å kjøpe ny ettersom Simoen nesten ikke ser ut som den er brukt.

Vi hadde Simo kombi til førstemann, synes det var en super vogn. Den er selvfølgelig litt tung og ikke verdens mest praktiske vogn å ta med i butikker, men jeg synes faktisk den er mye penere enn mange andre "supermoderne" vogner :)

Vi hadde Simo kombi til førstemann, synes det var en super vogn. Den er selvfølgelig litt tung og ikke verdens mest praktiske vogn å ta med i butikker, men jeg synes faktisk den er mye penere enn mange andre "supermoderne" vogner :)
Huff, ja, nå hørtes jeg jo veldig negativ ut til Simoen :/ Synes den var helt super til liten baby (minus i butikker da), men sportsvogndelen har jeg ikke vært så fornøyd med (den blir nesten FOR romslig). Har også fungert supert som sovevogn i barnehagen. Synes det er litt stas at søsknene har brukt samme vogn, så det blir Simoen til denne babyen også :)

Jeg har tidligere hatt lyst til å kjøpe mountain buggy søskenvogn. Har tenkt meg nøye om tror jeg kommer til å kjøpe bugaboo donkey. Siden jeg kommer til å ta et fag i høyskolen neste smester og ta opp noen par andre er det av praktisk grunn å kjøpe en justerbar barnevogn. Vi har ikke plass til å ha en søslen vogn og
en enkel og vil heler ikke trille eb stor søsken vogn med en unge.

Jeg er helt enig med deg! Bor i finnmark og her er det mye vind og snø om vinteren. Kjøpte simo duo med første fordi det var den luneste vognen, kjempe stor og dyp bag og gode hjul på veier som snør igjen lenge før brøytebilen rekker å komme :) Etterhvert kjøpte jeg en bumbleride indiee til sommerbruk, som helt klart ser mye freshere ut og er lettere å frakte med seg i bil. Nå når nestemann kommer om vinteren er jeg glad jeg fortsatt har simoen da de ikke selges lenger :)

Har du fått den? Vurderer den veldig sterk!! Men ikke funnet så mye om den på nettet..

Ja, den kom dagen etter jeg bestillte :) den er stor og fin,god str på bag. Virker som en veldig god vogn. Også likte jeg utseende på den:)

Se på innkjøpstråden på skjult,det la jeg ut noen bilder :-)

Last edited:
Back
Topp