Blivende mamma september2015
Glad i forumet
Noen som vet om gode barnehage vogner der sportsdelen kan ligge mest mulig flatt og gode hvile muligheter for bena?
Har en troll prestige men der er sikring på selen Kjempelett for småen å løsne. Så vil kvitte oss med den.
Har også en tfk som er kjempe god og skal brukes hjemme men litt stressa for den er litt upraktisk. Når småen ligger flatt så kan jeg ikke henge stelleveske på vogna for da slår den evt mot hode enden...såg det idag når jeg skulle til å feste den på at det ikke ville gå. Og vondt å komme til /trangt mellom underlaget han ligger på og brettet til oppbevaring ....så stusser på om jeg vil ha den vogna. ...
Vil ha ei praktisk vogn hjemme også ...Noen som kan anbefale ?
+ tips til gode vognpose for vinter og
Vår/høst
Noe som varmer godt men ikke for mye heller ...
Og ei god lun ei til vår /høst og evt sommer...
Mange spm gitt
Har en troll prestige men der er sikring på selen Kjempelett for småen å løsne. Så vil kvitte oss med den.
Har også en tfk som er kjempe god og skal brukes hjemme men litt stressa for den er litt upraktisk. Når småen ligger flatt så kan jeg ikke henge stelleveske på vogna for da slår den evt mot hode enden...såg det idag når jeg skulle til å feste den på at det ikke ville gå. Og vondt å komme til /trangt mellom underlaget han ligger på og brettet til oppbevaring ....så stusser på om jeg vil ha den vogna. ...
Vil ha ei praktisk vogn hjemme også ...Noen som kan anbefale ?
+ tips til gode vognpose for vinter og
Vår/høst
Noe som varmer godt men ikke for mye heller ...
Og ei god lun ei til vår /høst og evt sommer...
Mange spm gitt