Barnevogn!

Rosa3

Gift med forumet
Har dere tenkt på hva dere skal ha og hvorfor?
Jeg aner ikke hvilken jeg skal velge.
Gjerne legg ved bilde :-)

Haha. Har tenkt på det men lurer på om jeg aller først skal ta en titt på hva foreldrene mine har på loftet. Kan hende jeg slår meg til ro med en vintage ;)

Vi har vogn fra forrige, kjøper ikke ny da den enda er veldig fin :) emmaljunga city cross, helt svart. Perfekt turvogn og ikke for stor.

Haha. Har tenkt på det men lurer på om jeg aller først skal ta en titt på hva foreldrene mine har på loftet. Kan hende jeg slår meg til ro med en vintage ;)

Så skuffet over at foreldrene mine har gitt bort min gamle vogn. Finner ikke like fine nå. Har ellers en veldig vintage vogn etter min fat så den vogna er jo nesten 60 år gammel og sånn veldig lav bag. Upraktisk men den er jo kul..

Tror jeg har lyst på bugaboo donkey :D må ha søskenvogn

Last edited:
Vi kjøper ikke ny til nye som kommer, har emmaljunga citycross med bagdel og sportsdel, som vi er veldig fornøyd med, å den er ikke 2 år gammel enda, så nesten ikke brukt :p veldig fornøyde med den, kommer frem overalt, traktorveier og på fjellet har den vært med på også, god og stabil vogn som ikke tar altfor mye plass. :)

Vi (eller jeg) har falt for emmaljunga double viking 765 eller hva den nå heter, syns den er så fin men mannen er så usikker på om han vil ha emmaljunga :-)

Vi (eller jeg) har falt for emmaljunga double viking 765 eller hva den nå heter, syns den er så fin men mannen er så usikker på om han vil ha emmaljunga :-)

Den har vi tenkt på (eller jeg). Mannen har ikke kommet med så mange meninger:p

Det som trekker meg litt fra den er trang plass hjemme, så kjekt med en som kan gjøres til singelvogn.

Men du som skal ha tvillinger, så er jo den kjempefin :D

Vi har en emmaljunga edge duo med de luxe understell. :) Blir å ha en i vogna og en i bæresjal :) Har en toddler fra før :)

Vi hadde simo kombi sist, men kommer nok til å gå for en annen. Designmessig elsker jeg Emmajunga, men jeg heller veldig mot babyjogger city elite, har modellen som er hakket mindre og elsker den vogna!

Jeg kjøpte også en emmaljunga sist jeg var gravid som står på loftet og venter på en overlevende spire :)

Jeg har ikke peiling!! Setter pris på bilder og råd:)

jeg har hatt emmaljunga tidligere, og kommer ikke til å kjøpe den nå. Denne gangen tenker vi å gå for TFK joggster :D

Me har fra før Baby jogger city elite og emmaljunga city cross. Dei to vognene eg virkelig liker best :) City crossen blir brukt når den lille bruker bag, og går over til baby jogger når h*n blir eldre :)

En ting som er sikkert, er at jeg ikke skal ha store, tunge vogner som simo og emmaljunga. Vi har hatt gartan skater s til de to første. Veldig fornøyd med den, men begynner å bli ganske slitt, så den blir nok sovevogn i bhg til nr 2. Hva jeg kjøper nå, kommer litt an på kjønn, pga lengde på bag osv. Vil ha svingbare forhjul. Har hatt 3 hjul til nå, og veldig fornøyd med det!

Vi har Bugaboo Buffalo og er så fornøyd med den at vi egentlig bare tenkte å oppgradere til samme i søskenvogn :)

Back
Topp