Barnevogn

Hvilken farge og modell/navn på vogn er den emmaljungaen? Den var rett og slett rå fin :-)

Den er en mondial de luxe limited edition lounge beige :-) men var og så på den i dag og den var ikke så lys og fin i virkeligheten syntes jeg, var mer grå beige brunaktig, så da mistet jeg litt sansen for den.. :-)

Jeg ser for meg at vi velger emmaljunga viking. Virker robust og enkel. Har ikke sett den på ekte enda, så får se hva det blir til! :)

Vi hadde Simo kombi til førstemann, men vurderer veldig en annen lettere vogn denne gangen, med svingbare hjul. Emmajunga sine vogner er en fryd å se på, men kjesker litt på Babyjogger Elite, da denne er helt fantastisk god å kjøre (i alt annet enn mye snø) :-)

Den er en mondial de luxe limited edition lounge beige :-) men var og så på den i dag og den var ikke så lys og fin i virkeligheten syntes jeg, var mer grå beige brunaktig, så da mistet jeg litt sansen for den.. :-)

Takk for svar :-) Søkte litt på siden til emmaljunga og fant to som ligner men som du sier de var mer brun og ikke den fine fargen den hadde på det bildet :-/

Hva fokuserer dere mest på når dere leter etter/velger vogn?
Vekt? Høyde? Antall hjul: 3/4? Oppbevaringsplass under? Utseende?

Eneste jeg har tenkt på ennå (har ikke begynt å se på vogn) er at det blir vinter og kanskje snø og kaldt når babyen er veldig liten så jeg tenker en vogn med stor bag og god plass til vinterpose, og at den skal være så god som mulig å trille på liht dårlig føre.

Den ser ikke slik ut på nett heller. :(

Hva fokuserer dere mest på når dere leter etter/velger vogn?
Vekt? Høyde? Antall hjul: 3/4? Oppbevaringsplass under? Utseende?

Eneste jeg har tenkt på ennå (har ikke begynt å se på vogn) er at det blir vinter og kanskje snø og kaldt når babyen er veldig liten så jeg tenker en vogn med stor bag og god plass til vinterpose, og at den skal være så god som mulig å trille på liht dårlig føre.

Jeg tenker på vekt, hvordan hjulene er pga snø og eventuelt strand på reise, om den får plass i bagasjerommet, lett å sette sammen/klappe sammen, plass til oppbevaring under, at vognen ikke blir for lav.

Ikke bestemt meg enda, men må non ha en søskenvogn siden det kun blir 16 mnd aldersforskjell. Gjerne med lufthjul og god demping:)

Vi kjøpte også denne da jeg var gravid sist, så den står klar. Den har svingbare hjul foran, og er super å kjøre!
Vi har sportsunderstellet. Det gikk ut av produksjon akkurat når vi kjøpte, så vi fikk den siste. Genialt siden man kan justere jåndtaket både opp og ut. Spesielt siden både jeg og spesielt gubben er høy

Jeg bestemte meg allerede i 2013 for at en Emmaljunga Nougat Leatherette skulle vi ha! Jeg var lenge fast bestemt på en city cross i den fargen. Dessverre tok det tid før vi ble gravide og fargen gikk ut av produksjon i 2014. Siden da har jeg fulgt nøye med på finn, ebay og svensk/dansk/tysk salgside ala finn. Drømmevogna dukket opp igjen i november 2015 i den riktige fargen, men i edge duo med chrom understell. Jeg falt pladask for den vakre vognen! Bagen er større enn city cross og det er mulighet for at babyen også kan sitte i bagdelen:) Understellet på bilde under er litt annerledes enn vårt, vi har hvit kant på hjulene, håndtaket er i leatherette og chromet er litt mer shiny:) Gleder meg til å kunne ta den i bruk!:D
image-947.jpg

Jeg bestemte meg allerede i 2013 for at en Emmaljunga Nougat Leatherette skulle vi ha! Jeg var lenge fast bestemt på en city cross i den fargen. Dessverre tok det tid før vi ble gravide og fargen gikk ut av produksjon i 2014. Siden da har jeg fulgt nøye med på finn, ebay og svensk/dansk/tysk salgside ala finn. Drømmevogna dukket opp igjen i november 2015 i den riktige fargen, men i edge duo med chrom understell. Jeg falt pladask for den vakre vognen! Bagen er større enn city cross og det er mulighet for at babyen også kan sitte i bagdelen:) Understellet på bilde under er litt annerledes enn vårt, vi har hvit kant på hjulene, håndtaket er i leatherette og chromet er litt mer shiny:) Gleder meg til å kunne ta den i bruk!:D
Vis vedlegget 166910

Kjempe fin :-)

Back
Topp