Barnevogn..?

Blir babyjogger city elite med delux bag her. Utrolig enkel å slå sammen. Greit når man bruker mye bil☺️ Samt enkel å navigerer med tre hjul

Har baby jogger city elite, men har lyst på Bugaboo buffalo :-D

Tfk med multi x bag :)
Vurderer TFK med den bag'n vi og. Virker veldig ålreit. Har du brukt den tidligere? trenger man ikke annen bag enn den? Når jeg leser om den på nettet er det noen som har vanlig bag først, så multi x, mens andre går rett fra multi x til sport...
Hvilken TFK har du? Syns joggster twist virker bra

Vurderer TFK med den bag'n vi og. Virker veldig ålreit. Har du brukt den tidligere? trenger man ikke annen bag enn den? Når jeg leser om den på nettet er det noen som har vanlig bag først, så multi x, mens andre går rett fra multi x til sport...
Hvilken TFK har du? Syns joggster twist virker bra

Nei eg har ikkje TFK fra før, men har vert å sett på den og bestemt meg for den. Trenge ikkje anna bag enn multi x'en, den kan brukes fra nyfødt. Grunnen til at eg vil ha den er at eg kan ha babyen mot meg i starten når han setter seg opp. Det er joggster twist eg har sett på ja :)

Nei eg har ikkje TFK fra før, men har vert å sett på den og bestemt meg for den. Trenge ikkje anna bag enn multi x'en, den kan brukes fra nyfødt. Grunnen til at eg vil ha den er at eg kan ha babyen mot meg i starten når han setter seg opp. Det er joggster twist eg har sett på ja :)
Akkurat sånn jeg har tenkt også. Er så vanskelig som førstegangs å bestemme seg syns jeg ;) (er vinglepetter i utgangspunktet :) ) men kjenner mange som er veldig fornøyd med tfk

Vi visste på forhånd at vi skulle ha Tfk, da vi kjenner flere som har den som er superfornøyd. Greit når de er like kresen og kravstor som meg, da vet jeg at det blir bra ;-) kjøpte også multi x bagen som vi ble anbefalt på det sterkeste. Så nå gleder jeg meg til å ta vognen i bruk! Gikk for joggster twist lite, den som har karbonramme for å få en lettere vogn å løfte inn og ut av bilen :-) Ikke dumt når det var 30% rabatt på alt heller :-D

Vi visste på forhånd at vi skulle ha Tfk, da vi kjenner flere som har den som er superfornøyd. Greit når de er like kresen og kravstor som meg, da vet jeg at det blir bra ;-) kjøpte også multi x bagen som vi ble anbefalt på det sterkeste. Så nå gleder jeg meg til å ta vognen i bruk! Gikk for joggster twist lite, den som har karbonramme for å få en lettere vogn å løfte inn og ut av bilen :-) Ikke dumt når det var 30% rabatt på alt heller :-D
Så bra! 30% rabatt, hvor fant du det?

Det var på barnas hus i november. Det var egentlig litt vel tidlig for min del å kjøpe vogn så kjapt, men når vi visste hva vi skulle ha og det dumpa inn mail om tilbudet, da var det rett til butikken å la sedlene flagre :-P hehe
Føler det er sykt mye tilbud hos de fleste butikkene, så regner med det sikkert blir flere muligheter frem til mai :-)

Kan man ha sportsdelen mot seg på denne? Eller mente du multi X-baggen? :)

(Fortsatt ikke i god nok form til å se på barnevogner i butikken, men vil gjerne sette meg inn i dem allerede nå.)

Back
Topp