Barnevogn..?

Marrrrjo

Andre møte med forumet
Hva slags vogn skal dere ha?
Hadde emaljunga Edge duo sist, men den vart fryktelig tung med sportsdelen på.. Da fødte jeg i NOV så den var super som vintervogn.
Får jo nå vår/sommer baby og tenker jeg ikke trenger ei så stor vogn nå..
Bikker litt mot TFK kjenner jeg.

Hva slags vogn skal du ha? :happy090

Emmaljunga monidal. Samme som edgen. Hadde edge til førstemann som ble født i slutten av april. Det var supert. Likte at han kunne ligge lenge i bagen, siden den er så stor. Og så lenge man passer på at hjulene har nok luft er den fantastisk lett å trille.

Vi har mountain buggy urban jungle til storebror. Vi er så fornøyd med den, så mini i magen skal arve den. Bagdelen ser jo nesten ubrukt ut. Sportsdelen er godt brukt, så får se hva vi gjør når den tid kommer :)

Jeg har bestemt oss for Stokke Trailz... ;-) jeg liker å gå tur på skogsveier med hunden, så da tror jeg det blir bra... Mannen var med og så på den i butikken. Han prøvde å ta av alle deler omtrent... For å sjekke hvor lett det var å ta den med seg... :D kommer nok til å ha den med på endel båtturer i sommer....

Vi har emmaljunga Edge duo, så vi er fornøyd med den:)

Vi har emmaljunga citycross etter storebror. Veldig fornøyd med den bortsett fra at jeg syns den tar litt for stor plass i bilen. Derfor tror jeg det blir babyjogger cityelite denne gangen :)

Hadde Emmaljubga CityCross til nr.1, og har kjøpt mondial understell da jeg ville ha vognen litt høyere, med lufthjul og bedre kurv under (den andre samlet jo opp allslags grus og blader).
Gleder meg til å trille turer ❤️

Jeg har bestemt oss for Stokke Trailz... ;-) jeg liker å gå tur på skogsveier med hunden, så da tror jeg det blir bra... Mannen var med og så på den i butikken. Han prøvde å ta av alle deler omtrent... For å sjekke hvor lett det var å ta den med seg... :D kommer nok til å ha den med på endel båtturer i sommer....
12% avslag på stokke trailz på babybanden.no nå!!:)

ImageUploadedByBV Forum1449669092.107672.jpg

Har kjøpt denne her. Den hadde hvertfall på papir alle kvalitetene jeg var ute etter denne gangen, så satser på at den faller i smak! :-)

Emmaljunga super nitro :D

Er veldig fornøyd med bugaboo Buffalo, men vurderer å forsøke å få tak i en donkey søskenvarianten der man kan veksle mellom to barnedeler eller ha bag og "handlekurv". Er veldig usikker på om vi trenger søskenvogn, blir isåfall bare til de gangene vi må ut på langtur med begge to i helgene. Har en "skrotvogn" i barnehagen som storebror sover i, så vurderte evt bare å ha sånt ståbrett på buffaloen til bruk til/fra bhg. Noen med erfaringer med søskenvogn (storebror er 2 år når nestemann kommer)

12% avslag på stokke trailz på babybanden.no nå!!:)
Jeg hadde såååå lyst til å kjøpe på black friday, men gubben vil ikke kjøpe så dyre ting så tidlig... Skal ihvertfall vente til etter OUL... 2 dager igjen.... :D

Emmaljunga av noe slag :-)

Har emmaljunga mondial duo fra sist, og er fornøyd med den (særlig bagen som er så stor)

Har nettopp kjøpt maclaren techno som kan brukes fra 0mnd til 4 år (følger med spedbarnsinnlegg). Syns det hørtes fryktelig praktisk ut for kjøpesenterturer når babyen blir et par mnd gammel. For emmaljungaen er jo alt denne maclaren trillen ikke er.

Kjøpte den for å bruke til hun på 19 mnd da ;) men positivt at den kan brukes til de bittesmå også!

Back
Topp