Barnevogn

Der døde jeg offisielt helt!
Skjønner godt hva du mener! Hadde den vært tettere så hadde det vært en veldig grei vogn det, men hvis du bor et sted med mye blåst og sånt så var den ganske åpen i sidene bl.a..?
Syns liksom ikke den ser så koselig ut! Selv om petroleumsfargen man kan velge på kalesjen er megafin.
Ungen ligger dypt nedi den da, ser jeg. Den har høyere kant enn stokke.

Syns liksom ikke den ser så koselig ut! Selv om petroleumsfargen man kan velge på kalesjen er megafin.
Pluss for høyere kant, men hjelper vel lite om det blåser inn allikevel? :p
Skjønner at det er vanskelig å velge! :p

Hahaha... Jeg sikler også etter den petroleumsfargen - den er lekker! Liker tom den lyserosa selv om jeg ikke er så fan av rosa. Så en donkey tvillingvogn med en rosa og en blå.. Så søtt <3 Det kommer ikke inn vind fra sidene, den er tett. Skjønner at den kan virke tynn i sidene, men det har ikke noe å si for varmen. Husk også at kalesjen kan forlenges ganske mye. Bra for både sol og vindbeskyttelse. Jeg skal ikke overtale deg altså, jeg er ikke objektiv. Var så glad i Bugaboo at jeg nesten gråt en skvett når sønnen min vokste ut av den.. Haha.. Man må bare velge det man er mest komfortable med. Det er jo kanonflotte vogner begge to.

Hahaha... Jeg sikler også etter den petroleumsfargen - den er lekker! Liker tom den lyserosa selv om jeg ikke er så fan av rosa. Så en donkey tvillingvogn med en rosa og en blå.. Så søtt <3 Det kommer ikke inn vind fra sidene, den er tett. Skjønner at den kan virke tynn i sidene, men det har ikke noe å si for varmen. Husk også at kalesjen kan forlenges ganske mye. Bra for både sol og vindbeskyttelse. Jeg skal ikke overtale deg altså, jeg er ikke objektiv. Var så glad i Bugaboo at jeg nesten gråt en skvett når sønnen min vokste ut av den.. Haha.. Man må bare velge det man er mest komfortable med. Det er jo kanonflotte vogner begge to.
Haha :D Så herlig! Vogn kan vekke sterke følelser! Jeg tror nok jeg kommer til å oppsøke en butikk og prøve dem litt ut. Har liksom ikke sett dem så mye i virkeligheten, mest på bilder.

Vi har vognen etter storesøster som vi tenkte å bruke! :) Emmaljunga edge duo:) men storesøster er bare 2 år når lille spira kommer så vi får se om vi nå investere i søskenvogn :)

Har solgt alt av barneutstyr fra forrige (hun er 8år nå).
Når det gjelder barnevogn skal den ha 4 hjul (ikke tre, det er for ustabilt), og at alle hjulene er like store (ikke de med små forhjul) og det skal være sånn med en bag og sittedel hver for seg (altså at bagen ikke står oppå sittedelen). Husker ikke hve som heter kombi eller duo...

Har solgt alt av barneutstyr fra forrige (hun er 8år nå).
Når det gjelder barnevogn skal den ha 4 hjul (ikke tre, det er for ustabilt), og at alle hjulene er like store (ikke de med små forhjul) og det skal være sånn med en bag og sittedel hver for seg (altså at bagen ikke står oppå sittedelen). Husker ikke hve som heter kombi eller duo...
Det er duo :)
Kombi har kombinert bag og sittedel.

Har emmaljunga city cross 2015 modell (den hadde nettopp kommet ut om sommeren 2014, rart nok siden det var et halv år igjen til 2015). Så den har ikke rukket å bli slitt etter storebror og kan fint brukes til lillebaby. Mangler bare bagdelen.

Har emmaljunga duo edge etter mini, så blir å bruke den. Selv om jeg snyns den er litt stor og tung så er den god å trille, spesielt på grus/turstier. Og den er knæsj blå, så om det blir en jente får jeg pimpe den med rosa tilbehør :dummy1:
Blir uansett mye bæresjal og bæresele, da jeg ikke gidd drasse på den i butikker.

Back
Topp