Barnevogn

•Ellibelli•

Gift med forumet
Da endte jeg jaggu opp med drømmevogna i dag :D hurra for black friday! (Som jeg på morningen i dag fordømte pga alle meldingene og mailene overalt :p )
Bestilt på nett, så gleder meg til jeg får den! :D

Er det flere som har kjøpt barnevogn ennå eller som har etter søsken? :D

Bilder? :D

Oi.. Jeg har ikke engang begynt å tenke på hva slags vogn jeg skal ha :p
Jeg har tenkt på det siden januar, da jeg så trailz for første gang :p og i dag var det noen som sa at det var tilbud på trailz, så da måtte jeg slå til :D

36610628_2.jpg
Har kjøpt denne :-) eller får den som julegave av mannen :-)
Bilde er fra nettet men er helt lik vognen som vi har kjøpt :-)

Helt klart knall å slå til på gode tilbud! :) Jeg er jo ikke lenger enn 11+1, så blir en god stund til vognkjøp :pp

Grattis med kjøp! :D Ååå jeg har så lyst! Må snakke med mannen. Vanligvis bruker jo månedsvis på avgjørelser som dette. Jeg har jo ikke lest om ALLE vogner i verden enda!

Grattis med kjøp! :D Ååå jeg har så lyst! Må snakke med mannen. Vanligvis bruker jo månedsvis på avgjørelser som dette. Jeg har jo ikke lest om ALLE vogner i verden enda!
Takk! :D mannen ble litt oppgitt, men jeg forklarte at vi sparte jo såååå mye på å gjøre det sånn :p
Tilbud i 2 timer til! Både på trailz og babyjogger (hvis det var den du skulle ha?) :D

Takk! :D mannen ble litt oppgitt, men jeg forklarte at vi sparte jo såååå mye på å gjøre det sånn :p
Tilbud i 2 timer til! Både på trailz og babyjogger (hvis det var den du skulle ha?) :D
Nei, bugaboo buffalo tenkte jeg, også kjøpe løpechassis til. Men tror ikke de har bugaboo på babybanden.

Jeg har en Brio Go og en Simo Duo... Brio'n her er min.. og ei venninne hadde Simo'n... Men det er da begge disse vognene..
Begynte med Brio Go.. men siden lillegutt vokste ut av bagen nesten før vinteren kom.. og jeg syntes den var litt "tynn" den sportsdelen.. så da kjøpte jeg Simo... så Brioen er bil-vogn.. og Simon hjemme og turvogn ;)2013-10-14 12.15.27.jpg

Back
Topp