Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har også city cross etter førstemann. Kjempefornøyd med den, og kommer til å bruke den denne gangen også Men bilstol må vi ha ny. Må vel begynne tenke på innkjøp av utstyr etterhvertVi har emmaljunga City cross barnevogn og cybex bilsete! Jeg visste at jeg ville ha emmaljunga vogn med en gang, og gikk for City cross siden det er den letteste av dem Av barnesete tenkte vi sikkerhet og at den skulle være lett for meg å bære, da ble det cybex over maxi cosi.
(marsboeren er vår nr to)
Vi har kjøpt Maxi Cosi Pebble bilsete, og skal ha Bugaboo Donkey vogn bilsetet fordi det var en testvinner blant de som passer vårt bruk (lett, hendig, flygodkjent og kompatibelt med Bugaboo) og vognen fordi vi trenger en som er god på både ulendt terreng og håndterlig i byen, ha fire hjul og ikke tre, lett og kan legges sammen til så liten som mulig uten at det skal gå utover kvaliteten
Det er litt av et "regnestykke" ut fra hva man trenger i en vogn og alle de mange alternativene som finnes
Tenker det blir samme pakke her også, dog duo vogn
Ja, for du skal ha tvillinger du! <3 da er jo Donkey det beste alternativet jeg skal bare ha én (av gangen, i hvert fall), men tenker at muligheten for søskenbarn er bra, og den kurven på siden man har på mono-utgaven er veldig praktisk
Gratulerer med dobbel lykke <3