Barnevogn.

Mittbollefrø<3

Blir kjent med forumet
Hei.

Jeg lurer på hva dere tenker er en ok pris å kjøpe brukt barnevogn for?

Jeg har tittet på stokke trailz komplett med bag,understell og sportsdel. Denne koster ny 9900kr hos babybanden og jeg har vært i kontakt med privat selger som sier jeg kan få komplett for 8500kr. Da også med vognpose og stelleveske. Understellet er kun 3-4 mnd gammelt mens bagen og sportsdelen er kjøpt for 1 1/2 år siden. Bagen er brukt i 8 mnd og sportsdelen etter 8 mnd men nå er ikke vognen i bruk da hun har gått over til en annen vogn.

Understellet fikk de nytt da stokke måtte gjøre om på understellet, derfor er det ikke så gammelt.

Så, hva tenker dere?

Må ærlig innrømme at jeg synes det var veldig dyrt for brukt vogn. Men det er jo helt opp til deg og hva du synes er et godt kjøp.

En god regel er å betale/selge brukt for maks halv pris av full pris :) sa hun noe om hvorfor de ikke ønsker å bruke sportsdelen?

Vi fant ut at det er lite å spare på å kjøpe brukt(Bugaboo donkey), så da kjøper vi like gjerne ny. Da vet vi akkurat hva vi får og vi får garanti der vi kjøper den!

Hvis jeg ønsker kan jeg også få med stokke Besafe izi go sleep bilstol og base. Men da blir totalsummen på 9500kr. Syns det var veldig dyrt. :sour:

Ja, jeg tenker 6000- MAKS 6500kr for vognen.
De har gått over til tfk vogn i tillegg til at de har en annen. :)
Vet du hvorfor de har byttet vogn? Jeg lurte på Stokke neste gang... Så er det noe de ikke liker med den? (Greit for deg å vite også) :) men halv pris av ny pris er greit syns jeg men ikke mer! Da kan du like gjerne følge med når barnas hus har babykveld og få 2000kr i rabatt :)

Vet du hvorfor de har byttet vogn? Jeg lurte på Stokke neste gang... Så er det noe de ikke liker med den? (Greit for deg å vite også) :) men halv pris av ny pris er greit syns jeg men ikke mer! Da kan du like gjerne følge med når barnas hus har babykveld og få 2000kr i rabatt :)

Hun må kvitte seg med stokke da de har to andre vogner. Tfk og emmaljunga. Plassmangel og fordi de liker tfk bedre for de syns den er tøffere.

Hadde aldri betalt så mye. Har ei venninne som selger emmaaljunga City cross med citybag og stelleveske og fottrekk til 3500, pent brukt og hun betalte 9000 for det.

En annen venninne selger en pent brukt Simo kombivogn til 3000kr. Så de prisene hadde jeg godtatt pluss litt til, dette er jo under halv pris av hva de ga

Du får kopiere denne tråden til selger, så kanskje hun går ned i pris:P Haha

Back
Topp