Barnevogn.

malena

Flørter med forumet
Ettersom jeg er helt grønn på dette feltet, er jeg redd for å gjøre dårlig kjøp når jeg skal kjøpe brukt vogn.Har hatt annonse på finn.no,og fått masse respons. Høres det rimelig ut med 3500 for simo kombivogn,2004 modell?Hvis det har vært andre innlegg om lignende emne før,så tips meg gjerne.Ei venninne ville selge meg sin brukte simo vogn modell 2000,brukt til to unger,til 2000 kroner,neo jeg synes var litt dyrt,men kanskje det er meg som er en gnier?Det  er jo for å spare litt vi velger å kjøpe brukt,så jeg tar imot gode råd fra dere mer erfarne.

Jeg kjøpte min babytrold vogn splitter ny,med stelleveske og masse finesser i fjor for 4300kr Du kan også gå i fagbutikkene og spørre etter fjorårets moddell til redusert pris. Jeg er ikke no begeistra for brukte vogner fra folk jeg ikke kjenner

jeg ville heller valgt den til 3500... er jo ganske ny. den koster tross alt 6600ny uten noe utstyr...

du kan få en ny vogn til rundt den prisen du kjøper brukt...

har funnet mangen vogner på tilbud til mistepris 900kr men ikke det at alle var like fine:p men allikavel

Back
Topp