Barnevogn

Lengit

Første møte med forumet
HEI :-)

Jeg er gravid og venter mitt første barn i november 15. Lykken er stor!

Vi driver og titter litt på vogner.
Har noen erfaringer med Trille viper 4S?

Vi trenger en som er ok på snø og på grusveier. Vi bor i en liten by så vognen må passe til det også. Ellers lite preferanser! Vi føler oss rimelig lost i denne jungelen av babyutstyr.

Tusen takk for eventuelle svar

Jeg kan desverre ikke noe om akkurat den modellen. Å velge vogn er vanskelig, for kommer jo så an på hva man synes er viktig for seg.
Jeg kunne sikkert valgt anderledes, men jeg synes også at det var viktig at den var god på sneføre, og også i by. Og så ville jeg ha vogna vendt mot meg. Så jeg har en emmaljunga city cross som jeg synes er god på sne og terreng, er robust, men samtidig lett og smal nok til å komme seg frem i byen uten å blokkere veien for alle andre :p
But that's just me :)
Det er så mange fine der ute. Håper du finner en du liker :)

Gratulerer! :)

Ingen erfaring med den. Men jeg er veldig fornøyd med både Brio Go og Brio Happy!

Lykke til i vognjungelen!

Ingen erfaring. Men jeg er fornøyd med emmaljunga edge med deluxe understellet. Det har 16" hjul og er fantastisk på vinterføre i forhold til de med små hjul. Bor selv i en liten by og går mye på butikken for å handle.

Ingen erfaring med den vognen. Velg en med store hjul. Lett å trille i snø og på grus:) Veldig fornøyd med Emmaljunga mondial de lux selv. Helt perfekt å trille. Litt upraktisk om man skal mye inn og ut av bil. Men er verdt det

Har du sjekket den nye Mountain buggy urban jungle luxury collection? Den er skikkelig fin, er bra på snø og terreng men blir likevel liten sammenlagt. Og den nyeste modellen har også sittedel som man kan ha mot seg.
Jeg synes uansett store lufthjul er en fordel uansett vogn. Og svingbare fremhjul.

Flytta denne til vårt underforum for Barneutstyr og Mammautstyr :-)

Back
Topp