Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har kjøpt Emmaljunga City Cross, og ser ikke helt hva folk mener med at sportsdelen er stor og tung. Synes den var lett, jeg, og er knallfornøyd med både bag og sportsdel.Søsteren min har samme vogn og har aldri klaget. De bruker den nå til barn nr. 2.
Men de har en liten reisetrille i tillegg, da. Til småturer og ferie i utlandet.
Men mulig folk tenker på Edge Duo eller Mondial Duo, for de er større og tyngre enn City Cross. Sammenlignet de i butikken, og i mine øyne så de digre ut i forhold til City Cross, i hvert fall.
Sent from my D5503 using BV Forum mobile app
Det jeg mente med at den (city crossen) var tung er at den er tung å kjøre i forhold til vogner med lufthjul. Den er mye mindre enn flere av de andre emmaljungane, men samtidig mye større enn mange trehjulinger.. Også er trehjulinger lettere å manøvrere
Det er mine meninger da -
Men det er jo en smakssak, jeg sa jeg aldri skulle ha vogn med 3 hjul, men etter å ha prøvd TFK endret jeg fort mening![]()
Den er selvfølgelig tyngre enn en vogn med tre hjul, og hva man trenger kommer jo an på hva den skal brukes til.Her på landet med masse grusveier og ekstreme vintre, hadde jeg aldri valgt en med tre hjul - pynkteringsfrie hjul er også et must. Og det har jeg faktisk ikke sett noen andre i nabolaget med det heller, annet enn de som har joggevogner i tillegg. Men hadde vi bodd et annet sted hadde vi nok kikket mer på andre vogner, selv om jeg personlig aldri ville valgt en trehjuling fordi jeg synes de ser skikkelig teite ut.
Men det er jo en smakssak, som du sier. Man må jo bare velge det man liker og som passer best til sitt bruk.
Sent from my D5503 using BV Forum mobile app
Her blir det Babyjogger city Elite. Var å kjøpte liggedel til den i dag. Har og en emmaljunga smart duo som vi kanskje kommer til å bruke.
Akkurat den kunne jeg ha tenkt meg også! Hvor stor er egentlig bagdelen? Er det plass nokk til vognpose tror du?