Barnevogn

Bringebærsaft

Flørter med forumet
Hei! Er det noen her inne som har begynt å sett litt på barnevogner?
Er det noen tips der ute? Har sett litt på enmaljunga, men liker ikke sportsdelen. Synes bugaboo (buffalo) og tfk vognene ser helt greie ut, men er ikke helt 100% med de heller. Er det noen som har hatt disse vognene og kan si litt om dem eller komme med andre forslag? :-)

Veldig fornøyd med emmaljunga citycross. Har bare prøvd sportsdelen og vi har gått mange mil med den. Baggen skal til pers nå i november :) rakk ikke bruke den sist da snuppa var for lang (vi fikk den da hun var 6 mnd ca)

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Veldig fornøyd med emmaljunga sin både bag delen og sportsdelen er innebygd myggnetting veldig enkel og sette på sportsdelen kan velge mellom om ungen skal ligge mot deg eller fra deg

Veldig fornøyd med Emmaljunga city cross, men har ikke hatt bag på den så det gjenstår å prøve denne gangen :) Var derimot veldig fornøyd med trehjulingen min Easywalker sky da jeg hadde bag til storebror ;)

Jeg har hatt emmaljunga city cross før. Syns at sportsdelen var veldig stor, og at hele vognen ble veldig stor, bagdelen var helt super!
Selv har jeg vurdet tfk (men syns rett og slett bare ikke at den er fin, men liker at den har håndbrems), brio go og brio smile. Aller helst brio go next, men den er veldig dyr.

Tenkte å prøve de litt i butikken etter UL i morgen.

Skal se litt mer på Emmaljunga vognene, men synes ikke sportsdelen er noe fin. Synes alle blir så store uansett modell..

Kan hende jeg kjøper Emmaljunga og at jeg ikke benytter meg av pakketilbudet om det går. Har lyst på en sportsdel som ikke ser så stor og tung ut som emmaljunga sportsdelene gjør.. Men så synes jeg emmaljunga har de fineste bagene :-) .... At det skulle være så vanskelig å velge vogn?! ;)

Vi skal ha babyjogger city elite :) syns den virker perfekt for oss!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Vi har bestilt tfk joggster twist. Har ingen erfaring, men synes den virker veldig grei:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Vi har tfk joggster twist og elsker den vogna.. :) god plass, deilig å trille uansett vær og vind, enkel å slå sammen = perfekt for oss. Storebror bruker den litt nå, men trenger den ikke mer i november. Gleder meg til å begynne og bruke bagdelen igjen.

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi har TFK til storebror, som lillebror skal arve. Hadde emmaljunga city cross første 8 månedene, veldig fornøyd med bagdelen, men likte ikke sportsvogndelen.. Ble for tung og upraktisk når man skulle å handle o.l.
Suuuuper fornøyd med TFK vognen, spesielt håndbremsen og de gode lufthjulene :) gleder meg til å teste den ut med bagdel!

Når det gjelder sportsdelen til city cross... Kan man endre sitteretning? Eller sitter alltid ungen og ser mot den som triller?

Er det noen tips der ute? Har sett litt på enmaljunga, men liker ikke sportsdelen. Synes bugaboo (buffalo) og tfk vognene ser helt greie ut, men er ikke helt 100% med de heller. Er det noen som har hatt disse vognene og kan si litt om dem eller komme med andre forslag? :)
Sniker litt fra oktober :-) Jeg har bestemt meg for å kjøpe Buffalo, etter å ha orientert meg i barnevognjungelen en stund. Trodde først at jeg ville ha en Emmaljunga, men etter å ha satt opp en liste med mine behov, var det Buffalo som kom nærmest. Er litt spent på hvordan den er på nordnorsk vinterføre, men har ei brukt Simo som "verandavogn", som jeg kan bruke på dager med mye snø.

Vi har emmaljunga etter førstemann, ei heilt grei vogn, men tar stor plass i bil. Har derfor lyst på ei babyjogger i tillegg :-)

Vi har TFK og er super fornøyd :-) gleder meg til å bruke den med bag!
Hadde emmaljunga nitro city før vi kjøpte TFK. Likte bagdelen veldig godt, men syns sportsdelen var helt håpløs... Tungvint å ta opp og ned ryggen, likte ikke kalesjen eller utseende på vognen.
Generellt ikke fornøyd med emmaljunga sin sportsdel sammenlignet med TFK. Men mye med vognvalg er jo smak og behag da.... Ikke lett å bli klok, må nesten prøve seg frem :-)

Vi har brio swing duo, elsket den og mini elsket den :) vurderer om vi skal bruke den, men mini sleit ut sitte delen, så har lyst til å teste stokke :)

Sniker litt fra oktober :-) Jeg har bestemt meg for å kjøpe Buffalo, etter å ha orientert meg i barnevognjungelen en stund. Trodde først at jeg ville ha en Emmaljunga, men etter å ha satt opp en liste med mine behov, var det Buffalo som kom nærmest. Er litt spent på hvordan den er på nordnorsk vinterføre, men har ei brukt Simo som "verandavogn", som jeg kan bruke på dager med mye snø.

Vi hadde også vurdert Boogaboo Buffalo, men etter litt research har vi konkludert med at denne vognen ikke egner seg til norsk vinter. Den er jo helt åpen på sidene slik at all vind og snø kommer rett inn pluss at kalesjen er supertynn :p ikke så bra for våre små vinterknøtt? Snakket med en i en av butikkene og hun mente at disse vognene ikke er egnet for Skandinavia. Jeg bor forøvrig i Oslo, men kommer fra nord :) Vi går nok for Emmaljunga Super Nitro :)

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg hadde både emmaljunga og mountain buggy til jenta mi. Sportsdelen er jo stor i forhold til de "trehjulingne", men det er i Emmaljungaen hun sitter og sover best i nå som hun har blitt større :-)

Er det noen tips der ute? Har sett litt på enmaljunga, men liker ikke sportsdelen. Synes bugaboo (buffalo) og tfk vognene ser helt greie ut, men er ikke helt 100% med de heller. Er det noen som har hatt disse vognene og kan si litt om dem eller komme med andre forslag? :-)

Sniker fra mars:) Vi er kjempefornøyde med vår buffalo. Lett å trille, enkel å manøvrere og tar liten plass i bilen. Mange smarte løsninger, bl.a. solskjermen og at man kan ha sittedelen begge veier.

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Hadde Emmaljunga til forrige, men byttet til TFK når vi gikk over til sportsdel. Nå skal vi ha tfk hele veien :)

Back
Topp