Oooo den var fiiiin!!!! 
Sent from my iPhone using BV Forum
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da har vi vært og sjekket vognen. Den var nydelig, men hjulene var veldig store og gjorde vognen litt tung og styre, men den passer seg bra på ulendt terreng, snø osv. God fjæring, og myk i bevegelsene.Da må du gi oss full oppdatering! Jeg er spesielt opptatt om det er fjæring/vuggefunksjon. Går mye på plasser med litt ulendt underlag. Resten så jo veldig bra ut
venter lillebror i midten av oktober
![]()

Ja denne vognen har svingbare hjul og regulerbart håndtak. Den koster 3900 svenske kr og man får da med bilsete og sportsvognsdel for 495 kr ekstra. Vi hadde Emmaljunga edge duo sist, dyr vogn men fantastisk. Siden dette blir sistemann så vil vi ikke bruke så mye penger på dyre ting, så prøver å finne gode alternativer.Den forrige barnevogna vår hadde store, ikke svingbare hjul og jeg angret bittert på at vi ikke gikk for svingbare hjul. Husker jeg bestemte meg for at dersom det ble en gan til, så skal jeg garantert kjøpe det. Har derfor snevret valget inn på Emmaljunga. Har sett på en som lignet veldig på første vogna du postet. Holder en knapp på den enda, men vi er ikke steinrike og kunne gjerne tenkt meg å finne en vogn som dekker vårt behov, samtidig som den ikke er så voldsom dyr...
![]()
Baggen er ikke så stor som på emmaljunga sin,men siden vi bor i Malmø og vinterene her er milde så går det fint og gå over til sportsdelen tidligere, de vil jo sitt mes mulig tilslutt uansett så vi har egentlig alltid begyndt tidlig med sportsdelen, så det blir ikke noe problem for oss.Men føler du at du har god plass i bagen på denne? Vil gjerne ha stor bag også. - Her er det sistemann også, så føler vi har nok av andre ting å bruke pengene på... Har sett på nett om det finnes fint brukte vogner der, og det er det jo selvfølgelig, men ingen med svingbare hjul så langt...Eller så er det av de små hjulene. Hmmm Skal ikke være enkelt dette med vogn altså! Men det blir vel en til slutt regner jeg med
![]()