Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det kan jeg gjøre. Er jo viktig at den er god å trille, så ville ikke kjøpt hvis jeg ikke får se den fysisk.Aaah!! Gi beskjed om hvordan den var da! Så også på den, men litt dumt å ikke kunne se den i virkeligheten her i Norge![]()
Fant den på www.smoothbaby.se vi har også butikken fysisk her vi bor i Malmø, så skal dit og sjekke den.Den var lekker!!! Hvor fant du den?!
venter lillebror i midten av oktober
![]()
www.smoothbaby.seLekker!!! Er det på den kjøpbarnvogn.se?? Vurderer å reise til Karlstad å kjøpe der, for ser at det er rimeligere![]()
Sent from my iPad using BV Forum
Vi bor i Sverige, så det er en svensk butikk, men kan tenke meg det finnes nettbutikker som sender til Norge med samme merkeOi den var smart! Hvor kjøper man den?
Sent from my iPhone
Nei aldri hørt om den, men nå er dette første babyen jeg føder i Sverige så det er en ny barnevognverden heheBabyCoco: siden du bor i Sverige, kjenner du til vogna tako jumper x?
Fant den på www.smoothbaby.se vi har også butikken fysisk her vi bor i Malmø, så skal dit og sjekke den.
Sent from my SGP321 using BV Forum mobile app
Jepp det skal jeg gjøre. Er opptatt den funksjonen jeg og. Skal dit på søndag, så gir dere tilbakemelding da.Da må du gi oss full oppdatering! Jeg er spesielt opptatt om det er fjæring/vuggefunksjon. Går mye på plasser med litt ulendt underlag. Resten så jo veldig bra ut
venter lillebror i midten av oktober
![]()