Barnevogn

Bruker95sk

Blir kjent med forumet
Nei fytti katta..! Nå har jeg måttet byttet til sportsdelen på vogna, og da innser jeg at utviklinga begynner å gå for fort.. Lille, nyfødte babyen min er ikke så liten lengre
Og i det jeg bytta til sportsdelen gikk det opp for meg at jeg MÅ ha en form for "barnevogn-fetish" *blush* ligger å blar rundt på nettet og ser på ulike barnevogner HELE tiden og drømner om ny vogn! (Har en Emmaljunga monial duo og en stokke explory fra før av, så behovet er slettes ikke der, bare ønske!!) ImageUploadedByBV Forum1392156503.589211.jpg
Synes forresten vogna mi ble kjempestygg når sportsdelen kom på og babybaggen ble borte..
Har dere bytta?
 
Nettopp bytta vi og, og eg og blar å ser på barnevogner :p litt lyst på emmaljunga city cross då den tar noe mindre plass i bilen enn simo kombivogna vi har

babyjente 27 Juli ♡
 
Vi har ikke bytta, og trenger nok ikke gjøre det med det første heller... Men ny vogn, ja takk;) har emmaljunga edg duo, og har lyst på en mer lettvin og mindre vogn å ha med seg;) gubben bare rister på hode:p spesielt når jeg sier at jeg ville beholde edgen til sovevogn i barnehagen, han er ikke helt med på tanken av 2 vogner;)

Prinsesse juli 2013
 
Jeg synes Emmaljunga er så ufattelig tung å trille, det ble bedre med sportsbaggen, men fortsatt i tyngste laget. Der er Stokke-vogna perfekt! Den er så god å trille på, men helt udugelig å kjøre i snø da det er plasthjul og svingbare hjul forran. Så en mørkgrå mellomting hadde vært greit :) har forsåvitt funnet en trille jeg liker også 0:) men hallo- ikke enda.. Takk gud for at samboer'n holder meg i nakken...........
 
Niholder på bag'en enda! Men er ganske trangt med vognpose oppi :) aff, vil ikke bytte!
Har City Cross, og den blir kjempefin med sportsdelen... Men likevel. Vil ha baby litt til!

(Han lider ikke, altså).
 
Måtte kjøpe ny da vi bytta til sportsdelen, da lille satt vondt i den forrige... Nå koser vi oss og er kjempe fornøyd med babyjogger city versa! Den er bare helt fantastisk! Tar liten plass og er Hærlig! Er god å trille på all slags føre, men i dyp snø er den ikke god... Men nå bor vi utenfor Bergen da, ikke mye snø
 
Jeg tviholder igjen enda.
Har TFK Joggster Twist, så han blir sittende fra meg når vi tar i bruk sportsdelen, så jeg har kjøpt en brukt Multi-x bag til å bruke i mellomtiden.
Da kan jeg ha han sittende mot meg en god stund nå :D

Men ja jeg sitter å drømmer meg bort i vognverden, har egentlig gjort det hele tiden. :p
 
Vi har brukt sportsvogn hele tiden, men jeg har måttet fjerne mykbagen da det ble for trangt.
 
Vi begynte med sportsdelen for noen mnd siden. Hu ble for lang og satt av seg selv så kunne da bytte. Vi har brio smile og er kjempe fornøyd med sportsdelen på den. Alle maser om at man må jo ha en trille ved siden av til 17. Mai osv. Men føler ikke at vi trenger det. Den er lett å ta med seg og bruke. Er 30 cm forskjell på meg og mannen så vi måtte ha en vogn vi kunne justere mye.
 
Byttet til sportsvogn for en god stund siden. Har urban jungle. Den er perfekt på tur og lignende. Men har kjøpt en quinny zapp xtra til senterbruk. Skulle jeg kjøpt vogn i dag, hadde det nok blitt en annen vogn. Savner å ha henne mot meg nå når hun er så liten

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Snuppa her har vært i sportvogna lenge pga skinna si- det ble trengt i baggen allerede da hun begynte med pute;(
 
Vi bruker bagen enda, og det er ennå godt med plass. Har Emmaljunga Mondial. Gruer meg til å bytte, for han er så nysgjerrig og klarer ikke roe seg om han ser ;)
 
Har Simo Duo, så han har god plass i bagen sin enda :) Han er jo bare 7,5 måned, så ingen hast enda :D

Jeg har nettopp bestillt meg en Brio Go for å ha i tillegg :)
 
Back
Topp