Barnevogn

Vi har også en til bil, en BMW 3-serie, den har god baggasjeplass, men den tar mannen til jobb, og den vil jeg helst ikke kjøre siden jeg foretrekker Audien som er sååå enkel å parkere og bruke på både senter og generelt rundt i byen :D Veldig godt å høre at 3åringen har plass og at man får babyens sete bak :)

syns liggedelen var ganske stor, men sammenlignet den med alle de andre og de var ikke noe mindre så er visst en ca standardstørrelse på dem :) :) Men som sagt var selve vognen visstnok kompakt og bra når man slo den sammen. Tror kanskje det bare er i Norge merket ikke er så kjent enda, for selgeren i Sverige sa det var en av de fire mest solgte hos dem :) :)
A1-en er fantastisk ja :D Elsker den!
Det er jo veldig betryggende å høre det selgeren sa da! :) Jeg tror den blir helt topp jeg altså. Gleder meg til den kommer i posten! :) Kjøpte du den i sverige, eller tittet du bare på den?

A1-en er fantastisk ja :D Elsker den!
Det er jo veldig betryggende å høre det selgeren sa da! :) Jeg tror den blir helt topp jeg altså. Gleder meg til den kommer i posten! :) Kjøpte du den i sverige, eller tittet du bare på den?

Var dyrere i Sverige enn på nettet så kjøpte den like så godt på nett - men er vårt første barn så hadde jo null kunnskap så da var det greit å kjenne litt på hvordan det var å trille med de ulike vognene og se litt på fordeler og ulemper ved de forskjellige merkene ;)

Mannen, som så mange andre menn er en gadget-elsker ville at vi skulle betale 14.500,- og en 4Moms (den elektriske som slår seg sammen selv), men herregud noe så bortkastet, får mye mer for pengene nå, så er ikke alltid de dyreste er best ;)

Var dyrere i Sverige enn på nettet så kjøpte den like så godt på nett - men er vårt første barn så hadde jo null kunnskap så da var det greit å kjenne litt på hvordan det var å trille med de ulike vognene og se litt på fordeler og ulemper ved de forskjellige merkene ;)

Mannen, som så mange andre menn er en gadget-elsker ville at vi skulle betale 14.500,- og en 4Moms (den elektriske som slår seg sammen selv), men herregud noe så bortkastet, får mye mer for pengene nå, så er ikke alltid de dyreste er best ;)
Ja den kostet jo bare 2995 på nett! Sykt billig. Tenkte at for den prisen er det verdt et forsøk :p

Da har eg også kjøpt vogn :) Ble en emmaljunga edge duo 2012 model. Kjenne ho som har hatt den før så veit kordan den e blitt behandla :)

Her. Nå står det et eksemplar i kjelleren og venter på minstemor :)

Hei :)
Jeg har også vurdert å kjøpe fra denne forhandleren her! Men er meget skeptisk. Det kan være piratkopier.
Har du sammenlignet den med andre bugaboo cameleon 3? Jeg sier ikke at det er det. Jeg har veldig lyst å kjøpe den selv. Men etter å ha undersøkt litt har jeg blitt litt skeptisk. Ser du skriver om konkursbo, men det er ikke det han skriver i annonsen på finn.no. Der skriver han at om han ikke har den vognen man vil ha på lager, så kan man få den tilsendt direkte fra fabrikken. Og på buggaboo sin hjemmeside står det at de aldri selger vogner direkte fra fabrikk, kunn gjennom forhandlere. På hjemmesiden til buggaboo kan man også gå inn på sitt land og søke på autoriserte forhandlere. Barnespriene står ikke her oppført som autorisert forhandler. En annen ting er er at hvis du googler det navnet som står i kjøpskontrakten, vil du få opp veldig mye rart.
Min venninne har bestilt denne vognen men ikke mottatt den enda. er spent på å se den når hun mottar den, for vet godt hvordan de ekte ser ut.
Har du registrert vognen med nummer hos bugaboo, der vil du se med en gang om den er ekte :)

Vi har kjøpt Bugaboo Cameleon 3 på Barnas hus.

Aldri i livet om en ny Buga til halvpris er ekte.

Har svart på pm. Rimelig sikker på det ikke er noen kopi. Bugabookopier er ikke vel utbredt om du søker på nettet. Mannen min hentet vognen hjemme hos vedkommende og det så litt shabby ut til tross for at huset ligger på et flott sted. Han ville gjerne selge oss barnetøy m.m. og det underbygger histprien om konkursbo. Jeg spurte ham (les kryssforhørte) mannen pr tlf i forkant og han hadde ikke sjans til å lure meg. Kanskje derfor han sa sannheten om konkursbo?

Jeg hadde dog aldri kjøpt derom jeg ikke kunne hente den og i vertfall ikke betalt i forkant. Heller brukt finn sin betalingsmåte.

VARSKO!!! Ifm denne saken har jeg undersøkt nærmere. Selger er en storsvindler og man bør IKKE kjøpe vogn av BARNESPIRENE LTD. Vedkommende (er det lov å legge ut navn så gjør jeg det!) har tidligere skiftet navn og opererer med svindel nå som da. Han har også flyttet fra fra innlandet og til Tønsberg. Dersom noen har vært svindlet av ham kan dere fint få navn, teledonnummer, adresse osv av meg.

Hadde nok aldri fått vognen jeg heller om det ikke var for at vi fysisk hentet den!

Ja, han som selger er/har vært en storsvindler. Når man googler navnet, og det han het før kommer opp, så får man helt sjokk av ulumskheter. alt fra internettsvindel til høyreekstreme grupper osv. Men hvordan kan du fortsatt tro at vognen er ekte når du ser at han skriver på finn at den kommer direkte fra fabrikk? noe bugaboo aldri gjør. Og du skriver og at kopierte bugaboos ikke er utberedt?? Det er jo nettop det det er. Det er jo link rett på hjemmesiden til bugaboo om at man må være obs på kopier for det er så utberedt. Sendte og mail til bugaboo, og de svarte at dette ikke er en autorisert forhandler. Men når vogna funker bra og du er fornøyd med den så er jo det det viktigste :) Men de burde jo ikke få lov til å selge uekte varer, også går folk rundt å tror det er ekte. Tenk om den vogna videreselges og du ikke hadde vist om det, da hadde det plutselig vært du som hadde selgt en fake vogn ;)

Det finnes flere sider bl.a. ebay om hvordan du kan "spotte" de uekte blant de ekte. Denne faller ikke innunder noen av punktene. Har lest mye om hvordan denne karen har operert tidligere og det er ikke snakk om kopier, men heller det at han ikke sender varene til kjøperne. Haha, lo godt da jeg leste han selv var blitt svindlet :lol:.

Bugabookopier er ikke utbredt i Norge så vidt jeg vet. Finner i vertfall ingen opplysninger om det. Har lest siden du refererer til på bugaboo.com og som de skriver der så vil jeg ikke ha noen rettigheter dersom det skjer noe med produktet. Ingen tvil om at Barnespirene ikke er godkjent distributør.

Det står følgende på hjemmesiden:
If you have recently bought or are planning to buy a Bugaboo Cameleon or Bugaboo Bee from an online marketplace and want to ensure you are not purchasing a fake stroller; please contact our customer service centre. They can help you identify the authenticity of your stroller. In the event you have bought a fake Bugaboo product, we regret to inform you that we can't provide any service or guarantee the product safety, even if you have been able to register your product via our website bugaboo.com.

Nå er jo ikke selger den skarpeste kniven i skuffen, men man er jo direkte dum om man legger ut hjemadresse m.m. om man ikke akter å følge opp avtaler eller selger kopiprodukter. Venter for øvrig på svar fra Bugaboo ift serienr på vognen og får ta det derfra.

Har fått bekreftet av bugaboo at vognen er fake/kopi og mannen politianmeldes i dag. Har også varslet finn. Sånn til info ;)

Da er mannen politianmeldt og finn har fjernet annonsen. Har imidlertid en ANMODNING til de som har bestilt fra denne personen.

Politiet vil at så mange som mulig anmelder ham. Det er jo strengt tatt en "fillesak", men er vi flere står saken sterkere. Det viktige er at anmeldelsen merkes med "åsted" (Finn, Tønsberg, Hermelineveien 7) for at alle sakene sendes over til Tønsbergpolitiet. Det er da lettere for etterforskeren å koble saken enn om det er flere finn-anmeldelser som ikke har noe geografisk ståsted.

Husk kopi av alle opplysninger (mail, kontrakt, betalingsoverføringer osv).

Back
Topp