Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har også veldig lyst på den vognen. Tror vi ender opp med denJeg er nesten 100% sikker på hvilken vogn jeg skal velge! en Mountain buggy urban jungle!
Så, jeg lurer på hvor jeg får kjøpt billig trekk til denne vognen, og billig babybag? Eller om det går ann å sy eget trekk eller noe sånt. Er på veldig sparebluss :/
Jeg kjøpte vogn når jeg var 7 uker på veiDa har jeg vært å hentet min flotte mountain buggygleder meg til å bruke den! Kanskje vel tidlig å kjøpe inn. Men jeg syns den var såååå fin, og så er den jo brukt da..
![]()
Vi har bestilt Mondial de luxe Paris, marine og hvit. Såååååå finvi skal hente den noen uken før termin.. Noen som vet hva den koster i Norge? (Våres er kjøpt i Købehavn så vil vite om prisen er ok eller ei, lite info på nett)
Førstegangs mor 26-02-2014![]()
Er det Emmaljunga? kan jeg spørre om hvor du har bestilt fra? tenkte å bestille på nett jeg også, i håp om å spare noen kroner på vogn denne gang.
Tror ikke du får kjøpt emmaljunga på nett noe sted. Jeg står i prisen, skal ha drømmevogna!Er det Emmaljunga? kan jeg spørre om hvor du har bestilt fra? tenkte å bestille på nett jeg også, i håp om å spare noen kroner på vogn denne gang.
Tror ikke du får kjøpt emmaljunga på nett noe sted. Jeg står i prisen, skal ha drømmevogna!
Venter et lite gull i februar 2014!
Hvordan understell har du nå?Det var det jeg syns var rart, husker nemlig litt svakt at det ikke gikk an å kjøpe Emmaljunga vogn på nett. Men tenkte siden ei skreiv at hun hadde kjøpt i københavn at det kanskje gikk an å bestille derfranei må nok dra i butikk her.
Jeg har en Emmaljunga edge duo fra før som jeg kjøpte i 2011. En kjeedelig svart en. Jeg har lyst på en ny Emmaljunga, bare i en annen farge..kanskje annen modell og understell også. Sikler litt på en mondial hvit skinn vognmen får seee...
Nå er jeg ikke sikker på om det blir en vanlig vogn heller, at vi kanskje må ha søskenvogn siden vi har ei jente på 2 år nå.
Hvordan understell har du nå?
jenta vår skal bli storesøster 3.2.14
skravler med *oida*![]()
Bare lurte, siden du ville ha en annet understellJeg har Classic chrome understell, hvordan det?