Barnevogn!

Bergen89

Glad i forumet
Januarhula 2014
Jeg er nesten 100% sikker på hvilken vogn jeg skal velge! en Mountain buggy urban jungle!

Så, jeg lurer på hvor jeg får kjøpt billig trekk til denne vognen, og billig babybag? Eller om det går ann å sy eget trekk eller noe sånt. Er på veldig sparebluss :/

Vi har denne vogna, og jeg elsker den :-) gleder meg til å ta på babybagen igjen.

Hvordan trekk er det du tenker på? Vi kjøpte vogn og bag på nettet. Den ble sendt fra Nederland. Mye billigere :-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Her blir det emmaljunga city cross:) var å titta i dag!:) har en bag fra 2010 men spirtsdelen og understellet blir en 2014 modell:) gleder meg! Har allerede kjøpt bagen:)

har funnet vogn eg sånn ca :) men føler det er for tidlig å kjøpe no :P ..... men har såååååå lyst!!! gjør ikke noe om den står 22uker i gangen å venter :P

Jeg tenkte på ny farge på den vognen :p men fant en jeg skal se på i morgen. Så kjøper nok den :) mørke lilla bag og svart og rosa sportsbag <3 gleder meg! Lar gjerne vognen vente i gangen i 20uker liksom :p

Har ikke peiling angående trekk dessverre.. Jeg skal ha en Edge duo, så jeg saumfarer finn.no og alt av kjøp og salg sider på face etter en grei modell til en fin sum. Håper jeg finner noe. Mega-sparebluss her også :-/

Termin 26. februar <3
Taster fra mobil med app'n :)

Jeg er nesten 100% sikker på hvilken vogn jeg skal velge! en Mountain buggy urban jungle!

Så, jeg lurer på hvor jeg får kjøpt billig trekk til denne vognen, og billig babybag? Eller om det går ann å sy eget trekk eller noe sånt. Er på veldig sparebluss :/
Jeg har også veldig lyst på den vognen. Tror vi ender opp med den:) den er liten og nett når den skal i bilen og den er enkel i designet;)

23.02.2014

Jeg har den og er veldig fornøyd. Finnes mange bager brukt til salgs på finn. Hadde bare et universaltrekk på bagen, siden det orginale ikke er noe særlig.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Her blir det emmaljunga edge duo :) Er så heldig at vi skal få vognen av min mor! Å da må jeg ha tolmodighet, får den ikke før det nærmer seg...
Har arvet en mountain buggy, men liker ikke sportsvogn delen siden man kun kan ha den framover vendt..
Men kjekt med en liten vogn å pakke med på hytten :)

Vi skal ha ny emmaljunga også, men kjøper den om ikke så altfor lenge. Har hørt at det kan være litt leveringstid på de, hvertfall enkelte farger.

Termin 15. februar 2014 <3
Taster fra mobilen

Vi har bestilt Mondial de luxe Paris, marine og hvit. Såååååå fin :) vi skal hente den noen uken før termin.. Noen som vet hva den koster i Norge? (Våres er kjøpt i Købehavn så vil vite om prisen er ok eller ei, lite info på nett)

Førstegangs mor 26-02-2014 :)

Da har jeg vært å hentet min flotte mountain buggy :) gleder meg til å bruke den! Kanskje vel tidlig å kjøpe inn. Men jeg syns den var såååå fin, og så er den jo brukt da.. :p

Da har jeg vært å hentet min flotte mountain buggy :) gleder meg til å bruke den! Kanskje vel tidlig å kjøpe inn. Men jeg syns den var såååå fin, og så er den jo brukt da.. :p
Jeg kjøpte vogn når jeg var 7 uker på vei :p men det var fordi en kjenning solgte den billig, og jeg lever på studentbudsjett ;) bilstol har jeg og kjøpt, kom i posten i går.. Så er ikke bare du som er tidlig ute ;)

16.02.14 <3

Vi har bestilt Mondial de luxe Paris, marine og hvit. Såååååå fin :) vi skal hente den noen uken før termin.. Noen som vet hva den koster i Norge? (Våres er kjøpt i Købehavn så vil vite om prisen er ok eller ei, lite info på nett)

Er det Emmaljunga? kan jeg spørre om hvor du har bestilt fra? tenkte å bestille på nett jeg også, i håp om å spare noen kroner på vogn denne gang.

Er det Emmaljunga? kan jeg spørre om hvor du har bestilt fra? tenkte å bestille på nett jeg også, i håp om å spare noen kroner på vogn denne gang.

Ja stemmer , jeg har kjøpt den i København (bor her) har betalt 7500 dkk for den, og er masse inkludert (som du da sikkert vet). Men lurer på om det var dyrt eller normalt .

Tror ikke du får kjøpt emmaljunga på nett noe sted. Jeg står i prisen, skal ha drømmevogna!

Venter et lite gull i februar 2014!

Tror ikke du får kjøpt emmaljunga på nett noe sted. Jeg står i prisen, skal ha drømmevogna!

Venter et lite gull i februar 2014!

Det var det jeg syns var rart, husker nemlig litt svakt at det ikke gikk an å kjøpe Emmaljunga vogn på nett. Men tenkte siden ei skreiv at hun hadde kjøpt i københavn at det kanskje gikk an å bestille derfra :P nei må nok dra i butikk her.

Jeg har en Emmaljunga edge duo fra før som jeg kjøpte i 2011. En kjeedelig svart en. Jeg har lyst på en ny Emmaljunga, bare i en annen farge..kanskje annen modell og understell også. Sikler litt på en mondial hvit skinn vogn ;) men får seee...
Nå er jeg ikke sikker på om det blir en vanlig vogn heller, at vi kanskje må ha søskenvogn siden vi har ei jente på 2 år nå.

Det var det jeg syns var rart, husker nemlig litt svakt at det ikke gikk an å kjøpe Emmaljunga vogn på nett. Men tenkte siden ei skreiv at hun hadde kjøpt i københavn at det kanskje gikk an å bestille derfra :P nei må nok dra i butikk her.

Jeg har en Emmaljunga edge duo fra før som jeg kjøpte i 2011. En kjeedelig svart en. Jeg har lyst på en ny Emmaljunga, bare i en annen farge..kanskje annen modell og understell også. Sikler litt på en mondial hvit skinn vogn ;) men får seee...
Nå er jeg ikke sikker på om det blir en vanlig vogn heller, at vi kanskje må ha søskenvogn siden vi har ei jente på 2 år nå.
Hvordan understell har du nå?

jenta vår skal bli storesøster 3.2.14
skravler med *oida* :)

Back
Topp